עמוד הבית » דליפיקאן, שוגי, פריכיות פתית, קליק, קרם ניקוי

דליפיקאן, שוגי, פריכיות פתית, קליק, קרם ניקוי

צילום: נעמה משיח כהן

דליפיקאן כשר פסח 

דליפקאן ללא גלוטן כשר לפסח לאוכלי קטניות – המוצר החדש שומר על הערכים התזונתיים של דליפקאן המוכר והאהוב, מבלי להתפשר על הטעם והתוספות המפנקות. כמו דליפקאן המקורי, המוצר מכיל דגנים מלאים ומהווה מקור טוב לסיבים.

מחיר נע: 19.90-24.90 ש"ח  (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן, שנקבע על ידי רשתות השיווק) ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: בפסח הילדים מטורפים על דגנים כארוחת בוקר משביעה ובריאותית ובעיקר שלא אוכלים לחם, מה שכן רצוי לרכוש כמות מאחר שלא נשאר פירור לאחר כמה שעות. תכינו את עצמכם לזה.

חטיפי שוגי בטעמים

חטיפי הדגנים המוכרים של שוגי בשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד לבן. החטיפים מכילים שוקולד חלב/לבן, לכיף ונשנוש בכל זמן ובכל מקום (5 יחידות באריזה).כשר לפסח. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צילום: נעמה משיח כהן

נסיינית המערכת: אני אוהבת שוגי, בין ארוחה לארוחה אני לוקחת אחת ומנשנשת לרוב עם כוס תה צמחים כיף לי וטעים מאוד. דגנים בראים לנישנוש קליל.

פירכיות פתית 

"פתית", מותג תחליפי הלחם בקטגוריית ה better  for you-  ממשיך לחדש ומשיק לקראת הפסח מאגדת חדשה של פריכיות פתית כשל"פ – פריכיות תירס דקות עם תירס מלא. המאגדת החדשה כוללת 6 אריזות אישיות נוחות לדרך, הכוללות 5 פריכיות בכל אריזה ומהוות פתרון מושלם לארוחה קלילה ומאוזנת בתוך הבית ומחוצה לו.

המחיר נע: 12-17  ₪, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.(יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן, שנקבע על ידי רשתות השיווק).

צילום: נעמה משיח כהן

נסיינית המערכת: משפחתי אוכלים בעיקר פתית בפסח מורחים עליו גבינה רכה, טונה ליד ירקות וארוחת בוקר קלילה ומשביעה. פתרון הולם לאוכלי כשר בפסח.

קליק 

קליק הוא כבר שנים אחד המותגים האהובים ביותר בתחום המתוקים והפך לשם נרדף לחוויה של כיף טעים במיוחד. עכשיו משיק המותג גרסה מיוחדת וכשרה לפסח – כך שגם בחג כולם יוכלו להינות, מכיל דגנים פריכים בטעם שוקולד, מצופים בשוקולד חלב ושוקולד לבן. המוצר הינו כשר לפסח לאוכלי קטניות.

צילום: נעמה משיח כהן

מחיר נע : 5-7 ש"ח (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן, שנקבע על ידי רשתות השיווק).

נסיינית המערכת: קליק תמיד טעים ויישאר טעים, פתחתי את אריזה הלכתי להכין קפה חזרתי הקליק נעלם… מי לקח את השקית? בן זוגי נשאר כמה קליקים בודדים.. מסקנה: שאתם פותחים קליק שימו לב שזה נשאר לידיכם ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

קרם ניקוי כללי

המותג הוותיק "סיף" מוצרים יעילים וחדשניים לניקיון הבית, קרם ניקוי בניחוח לימון: בעל נוסחה משופרת, עם מיקרו קריסטלים, ללא צבע מלאכותי. מכיל מסיר כתמים מבוסס צמחים ומינרלים 100 אחוז טבעיים לניקוי. מנקה ביעילות ובקלות: ברזים, כיריים, אמבטיות, כיורים.

CIF קרם ניקוי בניחוח לימון צילום:יחצ

מטליות לחות לניקוי כללי אשר מכילות 5 יתרונות במוצר 1 בניחוח מרכך כביסה ומאסק: אנטיבקטריאלי, ניחוח עוצמתי לאורך זמן, מבריקות משטחים, מסירות אבק ומתאימות למגוון משטחים: שיש, קרמיקה, חרסינה, עץ, מתכת, פלסטיק, למינט, עור ועוד.

CIF מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח מרכך כביסה צילום: יחצ

נסיינית המערכת: כל שנה אני מחכה שבוע וחצי לפני החג להתחיל בהכנות ההברקה של הבית, ארונות, חדרים, צבע חדש, מטבח, גם כל שנה מוצרי ניקיון חדשים יוצאים לשוק. הפעם אני מסקרת את הסיף. בקבוק הקרם בעל ריח לימון, ניחוח של ניקיון מושלם,  הרטבתי מעט את האמבטיה לקחתי את הקרם שפכחתי לקחתי סקוץ שיפשפתי האמבטיה הבריקה, לקחתי מגבונים ניקיתי את הכיור באמבטיה, יצאתי מרוצה, ריח, נקי, מבריק והכי חשוב לא התעייפתי.