עמוד הבית » האומנית ריטה קפיטולסקי, יוצרת תמונות דיגיטליות

האומנית ריטה קפיטולסקי, יוצרת תמונות דיגיטליות

צילום יחצ
אחד מסמלי חג השבועות הוא הצבע הלבן אשר מסמל בתרבות ובמסורת היהודית את רוח הקודש, צבע חגיגי ורומנטי כמו שמלת הכלה זהו צבע שכולו טוהר ניקיון ורוגע, הוא תמיד טרנדי ומתאים לכל סיגנון עיצוב ומשתלב עם כל חומר וצבע שתחליטו לחבר לו.

מכיוון שצבע הלבן הוא צבע ניטרלי ויכול לשדר מצד אחד הוד ויוקרה ומצד שני פשטות ומינימליזם,ניתן יהיה למצוא אותו על כל קירות הבית, הוא גורם לתחושה של חלל גדול יותר מאשר גודלו האמיתי, הוא תמיד יהיה באופנה,וישדר ניקיון וטוהר.

לדברי קפיטולסקי "חדר שגווניו בצבע לבן ,מרוהט ומאובזר בצבע זה יגרום לנו לתחושת "סינוור", ממש כמו אור חזק מדי. לכן מומלץ לנטרל אותו עם תמונות ייחודיות בהתאמה אישית בשילוב צבעים נוספים (כי כל צבע אחר יתאים לו)".

צילום יחצ

שילובי צבעים עם לבן:

לבן בשילוב גווני ורוד וחום- מראה כפרי ורומנטי

לבן בשילוב גווני אפור- מראה מודרני ומינימאליסטי

לבן בשילוב זהב- מראה מלכותי

לבן בשילוב אדום ושחור- מראה דרמטי

לדברי ריטה קפיטולסקי "התאמת גוונים של התמונה יכולה להשפיע בצורה דרמטית על התוצאה הסופית ולתת לעיצוב החלל כיוון שונה לגמרי ובכך להשפיע על התוצאה הסופית שיתאים ל- VISION העיצובי ולקבל תמונה של ONE PIECE ITEM".  האומנית יוצרת עבודות ייחודית המותאמות לקונספט עיצובי ופלטת צבעים הנבחרת וכן  הדפסת התמונות על מגוון חומרים חדשניים  ביניהם אלומיניום וזכוכית אקרילית במעבדה מקצועית.

צילום יחצ

קפיטולסקי בתקופה האחרונה גילתה עולם שלם של Digital Art, באפשרויות אין סופיות של יצירת עבודות אבסטרקטיות בסגנונות ובגוונים שונים יוצרת ומתאימה עבודות ייחודיות עבור חללים ספציפיים.

השרות החדש שהיא מציעה במסגרת הטרנדים החדשים בעיצוב ,הוא ייעוץ וליווי בבחירה של תמונות ביחד עם המעצב או הלקוח לפי הטעם והקונספט שלו, כל התמונות לקוחות מהאוסף הפרטי שלה שנמכרות בגלריות בינלאומיות אינטרנטיות.