עמוד הבית » האם אורי גוטליב וירון ברובינסקי מתרגלים מדיטציה?

האם אורי גוטליב וירון ברובינסקי מתרגלים מדיטציה?

אפליקציה חדשה תמונת מסך
לקראת סוף השנה, השיקו ברדיו מהות החיים אפליקציית רדיו חדשה עם המון אפשרויות ותכנים להאזנה מיידית. משידור לייב בזמן אמת לתחנה, דרך כל התוכניות, הרצועות והספיישלים מכל הזמנים.

אורי גוטליב וירון ברובינסקי מביאים לאולפן את החברות הטובה, הכיף וההומור הייחודי להם, בתכנית שתגרום לכם לחייך מאוזן לאוזן. דנה דבורין בתכנית הורות, אלון נוימן לוקח בכל שבוע נושא או שאלה רלבנטיים שנוגעים לחיים של כולנו, מפרש ומפשט, מפחית ומפרק את הדרמה סביבם עם אורחים מרתקים וצבעוניים כמו שרון קנטור, דרור קרן, איתי מאוטנר. באפליקציה ניתן גם להאזין לסדרת הפודקאסטים המרתקת 'רבות הדרכים – מורים ותורות ששינו את פני התודעה' שמביאה מדי פרק, דמות או גישה מרתקת שתרמה לעולם בדרכה שלה ועוד.

"בראש סדר העדיפויות שלנו נמצא המאזין וליתר דיוק, חיי היומיום שלו – המחשבות,  האתגרים, הרגשות, הלבטים, ההתמודדויות והצורך בתקשורת – במיוחד בתקופה הזו", מספר אסי זיגדון, מנהל הרדיו, "לכן הרדיו מעניק במה למגוון קולות ודרכים ומאפשר אינטראקציה עם המאזינים בזמן אמת ובאמצעות שפה נקייה, פלורליזם רעיוני, אחריות, דוגמא אישית וחיזוק הטוב."

ניתן להאזין למגוון רחב של תכנים בנושאים רבים כמו הורות ומשפחה, רוחניות, אקטואליה מזווית אחרת, הומור והמון מוזיקה טובה שנערכה עם מחשבה ותשומת לב, הן לטקסטים והן לאווירה שהצלילים מייצרים. השדרנים נבחרו בקפידה. כל אחד ואחת מהם מייצגים את המסע האישי שעברו ועדיין עוברים  והחיבור שלהם הוא באכפתיות וברצון לקדם שינוי. בין המגישים של רדיו מהות החיים: אלון נוימן, אורי גוטליב, ירון ברובינסקי, דליק ווליניץ, ניסים אמון, דידי ארז, בני בשן, רות קלדרון, לירון תאני, אירי ריקין, שמואל וילוז'ני, דנה דבורין, אמיר פרי, ארקדי דוכין, אליוט, שמואל שאול, נטאלי בן דוד ועוד.