עמוד הבית » האם ניתן על ידי הדמיון שלנו, להשפיע על תוצאות הבדיקות?

האם ניתן על ידי הדמיון שלנו, להשפיע על תוצאות הבדיקות?

צילום:pexels
זמן מסע, סיפורי הבראה יוצאי דופן, פגישה אחת עשרה

כולם מסביבי חלו בקורונה ואני לא, כך מספרת גאיה ומבטה מופנה אל החלון ומוסיפה שחזרה ללמד בכיתה שזה עבורה סממן של כניסה למסלול החיים של שגרה.  הכוחות הנפשיים והפיזיים חזרו והיא מתפקדת כרגיל. היא ובעלה, חזרו להליכות ספורט שהשחר מפציע וגם כשבחוץ המעלות  נמוכות ( 3 מעלות)ולמרות הקור העז החודר לעצמאות עדיין נחושים לצאת להליכה.

אני המטפלת האישית של גאיה, יוצאת להליכות ספורט בבוקר בקור וויתרתי על התענוג. הערצתי את גאיה על הנחישות וההתמדה. כידוע, יש יתרונות וחסרונות, בכל דפוס. גאיה בעלת אופי פרפקציוניסטי כמובן שלא וויתרה לעצמה, ולא התפנקה במיטה בימי הקור והסערה. אני, לעומתה בכלל לא חשבתי לצאת בקור הזה להליכות ספורט כך נשארתי לנמנם ולהתפנק לעצמי מתחת לשמיכה.

צילום:pexels

בחזרה לגאיה, גאיה סיפרה שהיא מפחדת מתוצאות הבדיקות, מפחדת שתצטרך שוב להגיע לכימו, מה שיוריד לה את הכוחות ומערכת החיסון שלה. שתמיד כשמגיעות התוצאות, היא נכנסת לסטרס גדול, עוד לפני שהיא יודעת מה יהיו התוצאות. במדיטציה, עבדנו על ריפוי הגידולים, על ידי אור מרפא בדמיון. ושליחת אור של אהבה, רוגע ובריאות לכל הגוף. דמיינו, שהגיעו תוצאות טובות מהבדיקות.
לאחר המדיטציה, גאיה הרגישה ממש טוב.  בדמיון, יכלה לראות את עצמה, מסתכלת בתוצאות הטובות של הסיטי במחשב, כשהיא רגועה.
גאיה נראתה שלווה וקורנת.

צילום:pexels

דימיון מודרך

יהיו כאלה שיגידו, טוב, זה נחמד לדמיין דברים טובים, אבל זה לא אמיתי, המציאות…לא כזאת טובה. זה לא כזה פשוט. לזה אני עונה, שנכון, לא כל מה שנדמיין, ישר יתגשם. אבל לדמיין דברים טובים, מועיל לנו מהרבה הבטים.. ראשית זה מעלה את מצב הרוח, נותן לנו כוחות לדרך, נותן לנו תיקווה, משחרר קצת מהמועקה, ומכוון את חוכמת הגוף שלנו לריפוי. הדמיון מחזק לנו את האמונה, שיש דרך לריפוי. גם כאשר עוד לא ברורה לנו הדרך. האמונה היא שהדרך תתגלה תוך כדי הליכה בדרך. יש משפט ידוע שאומר:  "הדרך מתגלה להולכים בה". האמונה הזאת, נותנת לנו חיזוק ותקווה. וזה המון.

חוכמת הגוף

אני נזכרת במטופל אחר, שהיה עם סרטן ערמונית. כשתוצאות הבדיקות עלו, זה היה סימן להתפשטות המחלה בזמן הזה הוא הרגיש כאבים בעצמות. כשעבדנו במדיטציה על תוצאות הבדיקות, הוא היה מדמיין שהתוצאה ירדה לחצי. וכך באמת היה. הדבר הזה, חזר על עצמו שוב ושוב.
במצב המדיטטיבי, כאשר אנחנו משקיטים את המינד המודע, על כל הפחדים, החרדות, השליליות שלו, אנחנו נכנסים לשקט המרפא. שם בשקט הזה, נוצר החיבור ל"חוכמת הגוף" שלנו. זו שיודעת לרפא אותנו בלי שנגיד לה מה לעשות. היא פשוט יודעת. הפחדים והשליליות שלנו, הם אלו שמפריעים לה לעבוד. אלו מחסומים/מעצורים שאנחנו יוצרים בלי להיות מודעים לכך. כאשר אנחנו נכנסים למצב המדיטטיבי של הרפיה עמוקה, אנחנו מגיעים למצב של זרימה מבורכת ומרפאה, ללא המכשולים ששמנו בלי להתכוון. זה המקום שריפוי ספונטני יכול להתרחש. כאשר אנחנו מוסיפים למקום הזורם הזה, הנחייה לריפוי/לשינוי, אנחנו נותנים בוסט וכיוון למערכת של "חוכמת הגוף" שלנו, לכיוון הרצוי לנו.

לפעמים ההנחיה הזו היא לתוצאות מספריות, לפעמים היא לכיוון הראיה/התחושה שהגידול קטן יותר, או שהמקום נקי. זאת לא מחשבה רגילה. זה לדמיין, לראות, להרגיש, לדעת ולהאמין, שהכיוון הרצוי לנו כבר קרה, תוך כדי מדיטציה עמוקה. זה לא פנטזיה, שאנחנו יודעים שאנחנו "ממציאים" משהו רצוי, אבל במודע לא מאמינים בזה.

צילום:pexels

זה לחיות מציאות רצויה, כאילו היא כבר כאן. בלי לשלול אותה עם המודע הראלי שלנו. אנחנו יודעים שאנחנו במציאות מדומה. אבל חווים מציאות מדומה כאילו היא אמיתית במצב המדיטטיבי. במצב הזה התת מודע שלנו, פועל לכיוון המציאות המדומה שחווינו. החזרה על חוויית המציאות המדומה כמציאות אמתית במדיטציה, מעודדת את התת מודע, וחוכמת הגוף שלנו, לפעול לכיוון המציאות הרצוייה לנו.

השפעה על עצמנו

כן, יש לנו את היכולת להשפיע על תוצאות הבדיקות שלנו, כאשר נעשה שינויים אמתיים ופנימיים בעבודה עם התודעה שלנו לכיוון הבראה עמוקה.
זה נשמע אולי פשוט. פשוט זה לא, אפשרי זה כן. בדרך כלל, זה לא כזה פשוט, כיוון שיש לנו המון התניות מולדות או מושרשות שמונעות מאיתנו להתחבר באמת למקומות האלו. אך כמו כל דבר, הדבר מצריך אימון. ועוד אימון ועוד הרבה אימונים. כמו ללמוד לנגן על פסנתר. יהיו כאלה שזה יבוא להם בקלות, וכדי לשכלל את היכולת יתאמנו הרבה. ויהיו כאלה, שזה לא יבוא להם בקלות, אבל יוכלו להשתפר על ידי אימון.

צילום:pexels

ליווי בתהליך

המסר הוא, שתמיד יש מה לעשות. יש דרך לשפר את המצב. רק צריך לרצות, להתמיד, למצוא מה נכון לך, להתחבר לדרך ולהאמין שתמצא/' את הדרך שלך לריפוי.
בדרך כלל ליווי עם מי שיש לך חיבור טוב איתו/ה ייקל על מציאת הדרך. ההתמדה בה, גם במצבי הייאוש והירידות שכן, גם הן קורות  וגם במצבי השמחה והתקווה, היא זאת שעוזרת לשינויי לקרות. ההתמדה, מעודדת שינויי תודעה עמוקים מבפנים שמביאים לשינויי מציאות אמיתית ובריאה.

זה לברוא בעצמך, את הבריאות שלך.
כן, זה אפשרי.