עמוד הבית » הבריאות מתחילה בקניות בסופר

הבריאות מתחילה בקניות בסופר

ברנפלקס EXTRA פייבר מחיר 23.60 קרדיט צילום יחצ
התקופה האחרונה שינתה ושיבשה את שגרת החיים אליה הכרנו, והביאה אותנו לסגל לעצמנו הרגלי צריכה חדשים. בין היתר, התחדד הצורך בשמירה על הבריאות ואורח חיים מאוזן. אולם, השהייה הרבה בבית וחוסר הפעילות בחוץ, לעיתים הקשו עלינו . לשמור על ארוחות מאוזנות, שמשלבות רכיבים חשובים כמו חלבון וסיבים תזונתיים.

תלמה מבית יוניליוור, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, מציעה לנו את סדרת ברנפלקס אקסטרה:

בסדרה שני מוצרים:

 "ברנפלקס אקסטרה פרוטאין"-  דגני בוקר עם חיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה בטעם וניל מעודן, ללא תוספת סוכר. המוצר מכיל 20% חלבון ממקור סויה ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים.

חלבון הינו רכיב מזון עיקרי בתזונתנו, משמש לבניית רקמות ומהווה חלק בכלל התהליכים המטבוליים המתרחשים בגופנו. ההמלצות לתזונה ים תיכונית לאוכלוסיה, מעודדות שילוב חלבונים ממקורות שונים, כולל חלבון מהצומח, כמענה לצרכי הגוף.  מנה של ברנפלקס אקסטרה פרוטאין מספקת 6 ג' חלבון. מגיע באריזת 375 גרם.

ברנפלקס EXTRA פרוטאין מחיר 23.60 קרדיט צילום יחצ

"ברנפלקס אקסטרה פייבר"- דגני בוקר פריכים מסובין חיטה וחיטה מלאה, ללא תוספת סוכר. מכילים כ- 40% סיבים תזונתיים המשפרים ומסייעים לתפקוד תקין של מערכת העיכול.בנוסף, סיבים תזונתיים תורמים לתחושת שובע לאורך זמן ועשויים לסייע למתן את העלייה ברמות הסוכר בדם לאחר ארוחה.

הדגנים יכולים להוות חלק מתפריט לשמירה על תזונה מאוזנת, וזאת מבלי להתפשר על הטעם. מוצר מגיע באריזה 410 גרם

ניתן למצוא בכל רשתות השיווק

כשר בד"צ פרווה

ביקורת המערכת: השינויים שעברנו השנה היו מטלטלים ועדיין אנו חיים בתקופה מאתגרת זו, חשוב לשמור על ולנסות להקפיד על אורח חיים מסודר, בריא ולא פחות חשוב משביע. רצוי להתחיל את הבוקר עם מנה של ארוחה קלה, מזינה ומשם להתחיל את היום. אותי זה השביע וגם טעים לי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה