עמוד הבית » הגדלת חזה – הגיע הזמן לחייך אל דמותך במראה

הגדלת חזה – הגיע הזמן לחייך אל דמותך במראה

רמת חזה דר גיל נרדיני צילום יחצ
החזה הוא מסממני הנשיות הבולטים, והוא משפיע לא רק על המראה החיצוני אלא גם על הדימוי העצמי, תחושת הנשיות והביטחון האישי.

יש מי שנולדו עם חזה קטן אולם חולמות על חזה גדול ושופע, ויש מי שעם השנים, הלידות וההנקות, השינויים במשקל וכדומה – איבדו את המראה הזקוף והמלא של החזה.

ניתוח הגדלת חזה מאפשר לעצב מחדש את החזה הנשי. זו ההזדמנות לבחור את גודל ומראה החזה, ולהתחדש בחזה נשי זקוף, צעיר, מלא, ומחמיא.

ד"ר נרדיני וצוות המרפאה ישמחו ללוות אותך, החל משלב התכנון של מראה החזה החדש שלך, ועד לחיוך הראשון למראה התוצאות… התקשרי וקבעי פגישת היכרות

למי מתאימה הגדלת חזה?

האפשרויות לעיצוב מחדש של החזה הן רבות – והבחירה תלויה בחלום שלך ובמבנה ומאפייני הגוף. היום, ניתן לבחור בהגדלת חזה בלבד או הגדלת חזה ועיצובו מחדש (הרמה והגדלה) החל מגיל 18. חשוב לדעת, שבניגוד להליך עיצוב החזה (הקטנת חזה או הרמה) – הגדלת חזה בלבד , הכרוכה בהחדרת שתלים אל השד, לרוב אינה פוגעת ביכולת הנקה.

חשוב לבחון את הציפיות שלך מתוצאות הליך הגדלת חזה ועיצובו. רק ליווי מתאים, ציפיות ריאליות ותכנון נכון של השתלים ומהלך הניתוח – יבטיחו שתוצאת הליך הגדלת החזה שלך יובילו למראה שחלמת עליו.

ההליך הרפואי של הגדלת חזה

הגדלת חזה כרוכה בהחדרת שתלים מסוגים, גדלים וצורות שונות אל מעל או מתחת לשריר בית החזה. את גודל וסוג השתלים בהם ייעשה שימוש בהגדלת החזה שלך מומלץ לבצע בשיתוף פעולה בין הרופא המנתח והמטופלת להשגת מראה מושלם. גם מיקום השתלים ישפיע על מראה החזה הסופי.

ההחלמה והתוצאות הסופיות

ההחלמה מניתוח הגדלת חזה אורכת מספר ימים, כאשר הכאבים המקומיים פוחתים משמעותית עם כל יום שעובר. בתוך כשבועיים, תוכלי לחזור לשגרת חייך באופן זהיר ומבוקר. לאחר הניתוח עלולים להופיע שטפי דם ונפיחות מקומית – זה טבעי וחולף. בתוך 3-6 חודשים מראה החזה החדש יתייצב ואת תוכלי ליהנות מתוצאות מושלמות של הליך הגדלת החזה שלך.

חשוב שתדעי! גם בתהליך שלפני הניתוח, וגם בתקופת ההחלמה מלאה לאחר הניתוח, ד"ר נרדיני וצוות המרפאה ילוו אותך במקצועיות ויהיו שם לענות על כל שאלה, על מנת לאפשר החלמה נינוחה ויעילה.

הגדלת חזה – שאלות ותשובות

אילו סוגי שתלים כדי לבחור בהגדלת החזה שלי?

השתלים בהם נעשה שימוש בהליכי הגדלת חזה כיום הם שתלי סיליקון בצפיפות ג'ל גבוהה, בינונית או נמוכה, במבנה עגול או במבנה אנטומי (שמזכיר טיפה), במעטפת דקה ובעמידות גבוהה במיוחד. בחירת השתל משפיעה על מראה החזה לאחר ההגדלה, ועל כן נסביר ונבחר ביחד את השתלים הכי מתאימים לך.

האם הגדלת חזה היא לתמיד?

כן. כמו בכל הליך אסתטי, חשוב לשמור על גוף בריא, להימנע מהשמנה ומתנודות במשקל הגוף ולשמור על שגרת פעילות גופנית שמתאימה לך, על מנת להמשיך ליהנות לא רק מתוצאות הניתוח אלא מחיים בריאים בגוף בריא. חשוב לדעת שמומלץ, בכל הליך של הגדלת חזה באמצעות שתלים, להחליף את השתלים אחת לעשר שנים.

מהו התזמון המושלם להליך הגדלת חזה?

אנחנו ממליצים לתכנן הליכי הגדלה ועיצוב מחדש של החזה לחודשי החורף והאביב. כך, כשיגיעו ימי הקיץ החמים – תהיי מוכנה במראה החדש שלך, ותוכלי ליהנות מתוצאות הניתוח במלואן.

האם יהיו הגבלות בפעילות לאחר ניתוח הגדלת חזה?

בתקופת ההחלמה, תתבקשי לחזור לשגרת החיים בארה הדרגתית ובאיטיות. חזרה לפעילות גופנית סדירה, להרמת משאות כבדים (כולל פעוטות) ואפילו לשינה על הבטן תיקח זמן. לאחר תום תהליך ההחלמה – לא יהיו שום הגבלות על שיגרת החיים שלך.

ניתוח הגדלת חזה מושלם – חשוב שתבחרי את הרופא המנתח בקפידה

ניתוח הגדלת חזה הוא מניתוחי הגוף הפופולאריים בארץ ובעולם, הוא נחשב בעל שיעורי הצלחה מסחררים – וחשוב שתדעי שאת בידיים טובות. הצלחת הגדלת החזה שלך תלויה במישרין בתקשורת עם הרופא המנתח, בליווי המקצועי ובקביעת הליך הניתוח, סוג השתלים ומיקום שתל הסיליקון ביחד איתך.

ד"ר גיל נרדיני הוא רופא מומחה בכירורגיה פלסטית ומתמחה באסתטיקה של הגוף והחזה. חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית את מוזמנת לפגישת היכרות!

הגדלת-חזה-קטן-אצל-אישה-
צילום יחצ
הגדלת-חזה-מיתוסים
צילום יחצ

באדיבות ד"ר גיל נרדיני מומחה לכירורגיה פלסטית

הוספת תגובה

הוספת תגובה