עמוד הבית » הגדת פסח "עושים סדר במשפחה"

הגדת פסח "עושים סדר במשפחה"

הגדה של פסח_עטיפה
לקראת ליל הסדר "עברית" מעניקה במתנה את הגדת הפסח "עושים סדר במשפחה", הגדת פסח לילדים בליווי ביאורים של הרב בני לאו - כעת להורדה בחינם באתר "עברית"

ביום רביעי הקרוב נחגוג כולנו את ליל הסדר במתכונת של ליל הסגר.

חלקנו נחגוג בקרב בני ביתנו, חלקנו לבד וחלקנו ביחד דרך זום – אך לכולנו יכולה להיות את אותה הגדה נפלאה בדיוק למי שלא הספיק לקנות הגדה, למי שרוצה להתחדש ולמי שרוצה גרסה שתתאים לכל המשפחה – "עברית" מעניקה במתנה את ההגדה "עושים סדר במשפחה" – הגדה של פסח לילדים, להורים ולכל המשפחה מאת הרב בני לאו ונילי אושרוב

עושים סדר במשפחה היא הגדה של פסח לילדים, להורים ולכל המשפחה. עורך הסדר ימצא בה סיפורים היסטוריים, ביאורים מאירי עיניים ותשובות לשאלות שעשויות להגיע מכל קצות השולחן. הילדים ימצאו בה סיטואציות משפחתיות מוכרות ומעלות חיוך. עושים סדר במשפחה היא הגדה המאפשרת לחגוג את ליל הסדר כפי שהוא באמת: מסיבת יום ההולדת של העם היהודי כולו.

להגדה הוסיף פירושים הרב בני לאו, רב קהילה בירושלים, מלמד ומרצה בתחומי יהדות בכל שדרות החברה הישראלית, מגיש תכנית טלוויזיה אישית בנושאי פרשת השבוע ומחבר ספרי עיון על חכמים ונביאים; וערכה נילי אושרוב – כותבת ועורכת, משתתפת קבועה בסדרים משפחתיים, ועדיין עומדת על זכותה לשאול בכל שנה מחדש את ה"מה נשתנה".

לדף הספר: https://bit.ly/2xTTa9M