עמוד הבית » הגיינת הפה המכילים פחם, גבינות ממחלבות אירופה, לחמית דבש, דגני פיטנס

הגיינת הפה המכילים פחם, גבינות ממחלבות אירופה, לחמית דבש, דגני פיטנס

צילום: יח"צ

משחת שיניים CHARCOAL  Orbirol GO WHITE

מותג הגיינת הפה אורביטול משיקה משחת שיניים מכילה פחם פעיל לניקוי יסודי של חלל הפה: למראה שיניים לבנות יותר, מסייעת בהסרת כתמים חיצוניים מהשיניים, 12 שעות הגנה מפני התפתחות רובד חיידקים, מסייעת בהגנה מפני עששת והסרת פלאק (הגורם העיקרי למחלות חניכיים), בתוספת פלואוריד לחיזוק אמאייל השן.בטעם מנטה חזק לפה נקי ורענן.

מחיר: 14.90 ש"ח, לתכולת 145 גרם

 מברשת שיניים Nano Toothbrush

מכילה כ- 12,000 סיבי פחם, לניקוי יסודי של חלל הפה, כמות סיבים פי 8 ממברשת שיניים רגילה

לצחצוח עדין: 12,000 סיבים רכים Ultra soft מונעים הפעלת לחץ על החניכיים בזמן הצחצוח.רקמת החניכיים עדינה ורכה, לכן צחצוח במברשת שיניים עם סיבים רכים מונע נסיגת חניכיים, חשיפת צוואר השן ורגישות בחניכיים.מפחיתה לחץ בזמן הצחצוח למניעת נסיגת חניכיים, לשיניים רגישות, לחניכיים מודלקות ומדממות, לצחצוח עדין לאחר טיפול כירורגי ולנשים בהיריון.

לניקוי יעיל ויסודי: 12,000 סיבים צפופים וגמישים מתאימים את עצמם למבנה השן,מכסים שטח גדול יותר ולכן מסירים פלאק יותר ביעילות ובעדינות ללא פגיעה בחניכיים.בנוסף לכך, העובי הדק של הסיבים מאפשר חדירה לחללים קטנים ולניקוי יסודי.

צילום: יחצ

מחיר: 29.90 ש"ח, לתכולת: 2 יח' באריזה

להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות (חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אשר מחזיקה במותג אורביטול  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים).

נסיינית המערכת: לאחר שבוע של סקירת המוצרים המשחה והמברשת, ניתן לראות שינוי קל במראה השיניים מעט יותר מבריקות, תחושה של ניקיון, הטעם נעים ולא מותיר תחושה וריח חזק שצחצחתי ברגע זה כמו שאנו מכירים.מצא חן בעיני.

גבינות ממחלבות אירופה 

Euro מחלבות אירופה מציגה  שלל גבינות איכותיות, שישתלבו בארוחות הבוקר, הכריכים וארוחות הערב המשפחתיות. גבינות Euro מחלבות אירופה מיובאות ע"י ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרי מזון היישר ממדינות המקור. מגוון הגבינות הרחב והאיכותי מגיע ממיטב מחלבות אירופה ומוצע לצרכנים בישראל במחירים המשתלמים ביותר.

מבחר גבינות מבית יורו מחלבות אירופה. צילום: סטודיו

בין היצע הגבינות:

גאודה פרוסות – גבינת גאודה הולנדית אמיתית מעולה לכריכים וטוסטים 400 גר' – 19.90 שח

בולגרית מעודנת – גבינה קרמית ועשירה, מעולה לסלטים, חביתות, מאפים – 11.90 ש"ח

ריקוטה – הגבינה הלבנה של האיטלקים – 5% שומן, מעולה לכריכים במקום גבינה לבנה, טעם נייטרלי, טובה גם לשילוב והקרמה עם פסטה 200 גר' – 9.90 ש"ח

גבינת שמנת – גבינה עשירה עם 22% שומן מעולה לבייגל ולחמים וממרחים – 11.90 ש"ח

יוגורט יווני – יוגורט יווני אותנטי ישר מיוון – מעולה לשייקים, מוזלי עם פירות 1 ק"ג – 19.90 ש"ח

סדרת תחליפי גבינות מבית ויליפוד. צילום: סטודיו

בנוסף משיקה המחלבה את HELLO-V, סדרה טבעונית המגיעה ב-4 טעמים: צהובה, צ'דר, צהובה מעושנת וצהובה בטעם צ'ילי. מוצרי הסדרה מיובאים מיוון וכוללים פרוסות תחליפי גבינה, המיוצרות משמן קוקוס ומכילות ויטמין B12. מוצרי הסדרה אינם מכילם גלוטן, סויה ואגוזים.

נסיינית המערכת: מחלבות אירופה טעמם במרקם מלטף בניחוח של טריות, כיף בבוקר לאכול פרוסת לחם מלא או כוסמין ולמרוח מעליו גבינה רכה ומעל להניח עגבנייה, גם בריא וגם משפחה וזו התחלה טובה ונעימה להתחיל את הבוקר לכל המשפחה. הסדרה הטבעונית מעניינת ואיכותית בטעם לא מורגש בחך שאין כאן גבינה עשוי היטב ויטמין B12  מרכיב חשוב וחיוני לגוף, מומלץ לאוהבי הטבעוני להכין טוסט בבוקר לילדים החוזרים לבתי הספר או בערב בארוחת הערב וליהנות מטעמי גבינה. אהבתי.

לחמית דבש ואגוזים 

הקרקר החדש ,מכיל  100% דגנים מלאים, בטעם מתקתק ומפנק של דבש ואגוזי לוז משובחים. בסיום תהליך ארוך במיוחד, אסם-נסטלה פיתחו מוצר ייחודי בטעם מתקתק ועשיר אך ללא סימון אדום של סוכר.

לחמית דבש ואגוזים צילום: סטודיו אסם

כשרות: בד"צ העדה החרדית

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

נסיינית המערכת: הקרקר טעים להפליא, נימוח בפה. מרחתי עליו מעט חמאה לד כוס תה כורכום התוצאה, אי אפשר להפסיק לנשנש אך משביע ובריא. אהבתי.

דגני פיטנס שוקולד מריר ובננה

סדרת דגני פיטנס הפריכים בתוספת שיבולת שועל מלאה, מהווים מקור לוויטמינים מקבוצת B המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה הנדרשת לגוף, ומספקים את הצורך באכילה מאוזנת, המשלבים טעם נהדר וערכים תזונתיים טובים.

הדגנים מכילים רק 115 קלוריות למנה. טעם הבננה הוא אחד הטעמים האהובים ברחבי העולם ושוקולד מריר הוא טעמם האידיאלי של המבוגרים בעולם. השילוב המושלם של שניהם מגיע כעת בתוך דגני הבוקר מתאים לכל ארוחת בוקר, ערב, וביניים, בכל וריאציה – עם חלב, עם יוגורט או לצד פרי קיץ מרענן.

פיטנס שוקולד מריר בננה קרדיט צילום: סטודיו אסם

נסיינית המערכת: אני אוהבת את דגני פיטנס הם פריכים, נימוחים בפה ובעלי ריח נעים ומתקתק בנוסף, הדגנים בריאים ומייצרים תחושה של אנרגיה טובה במערכת העיכול. תהנו.