עמוד הבית » הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחמיסטר מצטרפת למשפחת TWENTYFOURSEVEN

הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחמיסטר מצטרפת למשפחת TWENTYFOURSEVEN

נטע-אלחמיסטר-צילום-צילום-ויקטור-רוברטוף
רשת האופנה הצעירה והמצליחה TWENTYFOURSEVEN צירפה לשורותיה את הדוגמנית ואושיית האינסטגרם המובילה נטע אלחמיסטר לעונת אביב קיץ 2019

לדברי יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר:
"אנו שמחים לפתוח את העונה הקרובה עם אושיית הרשת החזקה והמובילה נטע אלחמיסטר המסמלת אופנתיות ועכשוויות ובכך מאפשרת למותג להמשיך ולהיות מעודכן ומוביל בענף האופנה הישראלי. המותג TWENTYFOURSEVEN הינו צעיר, דינאמי וחדשני המאמין בייחודיות, ביטחון ועצמאות ומאפשר ללקוחה להעניק פרשנות משלה לאופנה וליופי. כל אלו מתחברים באופן מושלם לנטע ולדרך שהיא עושה. אנו מברכים על הצטרפותה של נטע לחברה ומאחלים לה בהצלחה".

לדברי נטע אלחמיסטר:

"אני שמחה ומתרגשת להצטרף למשפחת TWENTYFOURSEVEN, הולכת להיות לנו שנה מפתיעה ביחד".

נטע אלחמיסטר, התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת האינסטגרם בשנת 2012 והפכה למובילת דעה ואושיית רשת מובילה עם חשבון שעומד כיום על 1.4 מיליון עוקבים.

נטע מצליחה ועסוקה בארץ ובעולם בעיקר בקמפיינים לחברות נחשקות ועסק פרטי שפורח גם בחול, לאור כל אלו  נוצר חיבור נכון ומתאים במיוחד ל TWENTYFOURSEVEN והיום היא מצטרפת לרשת ותהיה הפרזנטורית של המותג לעונת אביב קיץ 2019.

הקמפיין יצטלם בקייפטאון בדרום אפריקה ויכלול גם צילומי פרסומת חדשה,במרכז הקמפיין תצולם קולקציית הדנים של החברה אותו תוביל נטע.

אלחמיסטר בת 25 מראשון לציון החלה את הקריירה מהרשת החברתית כאשר פתחה עמוד אינסטגרם ומשם צמחה וכבר קטפה שערים במגזין הנחשבים ביותר בארץ וגם בחול ביניהם NINA הבלגי אליו הצטלמה עם הארוס הטרי שחקן הכדורגל רמי גרשון.

בין היתר נטע לקחה חלק בקליפ החדש של הזמר הבינלאומי והמצליח מאלומה אותו הם צילמו ממש בשבועות האחרונים במיאמי.

צילום ויקטור רוברטוף
צילום ויקטור רוברטוף

ניתן להשיג ברשת חנויות TWENTYFOURSEVEN ובאתר.