עמוד הבית » הדור הבא של הוויטמינים

הדור הבא של הוויטמינים

הדור הבא של הויטמינים צילום יחצ
ברא צמחים, החברה הוותיקה המתמחה בפיתוח וייצור תוספי תזונה צמחיים, נכנסת לראשונה לשוק הוויטמינים ומשיקה סדרת ויטמינים ומינרלים ייחודית המבוססת על שילוב חכם וייחודי של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים מרוכזות.

הרכיבים הצמחיים שהם תחום ההתמחות של החברה, מוסיפים מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין ובכך מגבירים את עוצמת התכשירים בסדרה.

תהליך הפיתוח התבסס על מחקרים קליניים אשר הראו קשרים ישירים בין הרכיבים השונים, השפעתם הסינרגטית והאפקט הטיפולי על מנגנונים שונים בגוף. הוויטמינים שכולנו מכירים מקבלים משמעות חדשה. מוצרי הסדרה כוללים:

  • ויטמין C 500 מ"ג בשילוב תמציות צמחים –ויטמין C שאינו חומצי בשילוב 7 נוגדי חמצון עוצמתיים ביניהם אבץ וקוורציטין המשתתפים בהגנה הטבעית.
  • ברזל 30 מ”ג קל לעיכול, בתוספת ויטמין C ותמציות צמחים – ברזל ביסגליצינט המשלב את המינרלים נחושת וטאורין הידועים ביעילותם לספיגת הברזל בגוף ולהגנה מפני עודף ברזל. המוצר כולל תמציות צמחים מרוכזות של עלי סרפד ושינן רפואי להגברת תהליכי ספיגת ברזל.
  • ויטמין D בשילוב פטריית שיטאקי – המוצר מכיל ויטמין D3 פעיל בשילוב ויטמין K2 ובורון, שניהם בעלי השפעה סינרגטית רב-מערכתית מיטבית עם ויטמין D בתוספת פטריית השיטאקי הנודעת כאדפטוגן עתיר תרכובות ויטמין D טבעיות.
  • מגנזיום 400 מ”ג בתוספת ג’ינג'ר, B6, ואשלגן –מגנזיום 400 מ"ג ממקור ציטראט ואוקסיד (תרכובות בעלות זמינות ביולוגית גבוהה), ויטמין B6 החיוני לתהליך חילוף החומרים של המגנזיום, אשלגן מינרל חיוני לתפקוד שרירים תקין ובעל תפקיד חשוב בקשר עצב- שריר ו ג’ינג’ר: מהווה מקור למגנזיום ובנוסף מסייע לעוויתות שרירים.
  • סידן 400 מ“ג בתוספת מינרלים חיוניים ותמציות צמחים – פורמולה ייחודית המכילה סידן קרבונאט וסידן ציטראט בשילוב קומפלקס ויטמינים ומינרלים כדוגמת אבץ, בורון וויטמין D3, התומכים במשולב עם הסידן לשמירת בריאות העצם. המוצר כולל תמציות צמחים מרוכזות כדוגמת השבטבט והאנג'ליקה הסינית, שניהם חיוניים בהגנה מפני דלדול עצם.

 

לדברי שרון קוצר, מנהל מחקר ופיתוח ב'ברא צמחים' –"לאחר מחשבה ומחקר שנמשך שנים, אנו גאים להשיק לראשונה את סדרת הוויטמינים והמינרלים החדשה מבית 'ברא צמחים'.

שילבנו ידע קליני ומחקרי נרחב שרכשנו בשני העשורים האחרונים, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות במטרה להגדיר את הוויטמינים המוכרים לכולנו מחדש. בעזרת שילוב חכם של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים המקיימים יחסי גומלים ביניהם, תוכלו להפיק את המירב מכל וויטמין ובבטיחות מוקפדת"

הסדרה בלעדית ברשת מרכזי ברא צמחים ברחבי הארץ ובחנות האונליין

המוצרים, מגנזיום, ויטמין D, ויטמין C וברזל מסדרת הוויטמינים החדשה ניתנים לרכישה במחירים הבאים:

  • ויטמין C – 79.90 ₪ ל – 60 טבליות
  • מגנזיום – 79.90 ₪ ל – 60 טבליות
  • ויטמין D – 79.90 ₪ ל – 60 טבליות
  • ברזל – 79.90 ₪ ל – 60 טבליות
  • סידן – 65 ₪ ל – 60 טבליות

תוסף תזונה. למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

הוספת תגובה

הוספת תגובה