עמוד הבית » גלידות חדשות שינעימו את החזרה לשיגרת הקיץ

גלידות חדשות שינעימו את החזרה לשיגרת הקיץ

אוראו צילום סטודיו אסם
בימים כתיקונם בפתחה של עונת הקיץ החמה היינו כבר מוציאים את בגדי הים מהארון ומצטיידים בקרם הגנה משמש. אולם נראה שבתקופה הקרובה את מסיבות הקיץ בים יחליפו מסיבות המרפסת והחצר הסמוכה לבית.

למרות שכולנו היינו מעדיפים לבלות את הזמן שלנו בטיולים, בחוף הים או בחופשות ביעדים אקזוטיים ברחבי העולם, יש דבר אחד שתמיד מצליח לעלות לכולנו חיוך על הפנים: גלידה חדשה!

גלידות נסטלה ממשיכה את החדשנות וההשקות החדשות ומרחיבה את סדרת טילוני Extreme, סדרת קרנאץ' ולה קרמריה. כמו כן, מציעה חדשנות עם שלגון המבוסס על שוקולד Milka ואוריאו. לצד זאת, ממש מעכשיו על המדפים: שלגון XL energy drink שהוא ממש שלגון אנרגיה.

בקטגוריית הפינוק: Extreme אמריקה, טילון וניל עוגיות עם ליבת אוריאו עשירה ומטבע שוקולד לבן בתוספת עוגיות. קראנץ' פופקו, קראנץ' גלידת וניל עם ריפל קרמל מלוח ותוספת פופקורן מתוק בציפוי. מאגדת שלגון Milka, גלידת שוקו-וניל בציפוי שוקולד מילקה עם פצפוצי אורז, ומעתה שלגון אוראו אשר ניתן לרכישה גם במאגדות.

בנוסף לכך, מפתיעה השנה גלידות נסטלה עם שלגון XL Energy Drink, שרבט בצורת קונוס המכיל את תמצית משקה האנרגיה XL ומספק את אותה האנרגיה האהובה שיש בפחית. מעתה, יוכלו צעירים, לא רק ליהנות מחידוש הכוחות אותו מעניק המשקה, אלא גם בצינון קיצי מרענן ומספק.

בקטגורית החבילות לבית: לה קרמריה שוקו וניל, גלידות שוקולד וניל מופחתת סוכר ושומן וללא מדבקות אדומות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה