עמוד הבית » מלון רמדה נתניה: הנוף, האווירה והסוויטות המפנקות

מלון רמדה נתניה: הנוף, האווירה והסוויטות המפנקות

מלון רמדה נתניה, צילום: יחצ
השבוע הלכתי למלון הסוויטות רמדה בנתניה מרשת מלונות נבל דוד. מדובר על מלון מסוג אחר. יש בו 165 סוויטות אלגנטיות, מרווחות ומעוצבות עם כל מה שתצטרכו לחופשה מושלמת לכל המשפחה.

מבחינת החדרים:
בכל סוויטה יש חדר שינה או שניים, סלון עם ספה זוגית נפתחת, טלוויזיות, פינת ישיבה, חדר רחצה מפנק ומרפסת עם נוף מדהים לים התיכון. בימי הקיץ יש גם בריכת שחייה חיצונית חצי אולימפית ובריכת פעוטות מוצלת.

מתאים לציבור הדתי:
בחדר האוכל ניתן לראות הרבה זוגות דתיים וחרדים. הדבר נובע מכמה סיבות: הכשרות, העובדה שיש בית כנסת גדול, מרווח ומסודר במלון, עמדה לנטילת ידיים וכאמור חדרים-סוויטות שמתאימים למשפחות גדולות גם ללא צורך בכרטיס בשבת אלא עם מפתח. תוסיפו לזה את הנוף המרהיב, העיצוב החדשני והשירות. כך גם היין, מגש הפירות ועוד שרק מוסיפים לחוויה.

צילום: יחצ

מבחינת הארוחות יש בהחלט שפע בחדר האוכל שמשקיף לים עם אפשרות כניסת אורחים מבחוץ וכן משחקייה, וטרקלין עסקים מפואר בקומה האחרונה של המלון.

אטרקציות באיזור:
צוות השיווק  החדש שם לו למטרה  בין השאר ליצור חופשה עם תוכן שבאה לידי ביטוי באירוח במלון שכולל פעילות ואטרקציות באזור: מצנחי רחיפה, סרטים, סיור בשוק נתניה, סיור בפלנטריום – ״פלנתניה״, סיורי שקיעה רומנטיים, חופשות אורח חיים בריא, הרצאות, מסעדות ועוד.

אפשרות לאירועים:
רמדה נתניה מציע שישה אולמות אירועים עם אולם מרכזי ל-300 אורחים  ומבחר חדרי ישיבות המצוידים באופן מלא על מנת להעניק למוזמנים את האירוע המושלם, בין אם זה אירוע משפחתי, כנס או אירוע עובדים. כמו כן בקומה העליונה של המלון ממוקם טרקלין עסקים יוקרתי עם מרפסת היקפית הפונה לים.

צילום: יחצ

מבחינת מחירים:
מחיר ללילה החל מ900 באמצע שבוע , 1100 ש״ח בסוף שבוע. כניסה לספא בתוספת תשלום לאורחי המלון. יום כיף לזוג שכולל ארוחת בוקר ויטפול זוגי ושימוש במתקני המלון והספא החל מ400 ש״ח.

מאת: משה ניסבאום

הוספת תגובה

הוספת תגובה