עמוד הבית » הדמעות זולגות מעצמן, לא נשכח ולא נסלח. השבת השחורה

הדמעות זולגות מעצמן, לא נשכח ולא נסלח. השבת השחורה

מיצג פסטיבל נובה, צילום: נעמה משיח כהן
עם שקיעת השמש האחרונה במדבר מאחורי קו האופק השמיים התמלאו בכוכבים המהבהבים, המדבר החשוך הפך למקום של אור נוצץ באווירה של שמחה, אחווה, אחדות ואהבת חינם.

מוזיקת הטראנס הקיצבית החלה להרקיד את קהל משתתפי פסטיבל נובה חיוכים וצחוק מתגלגל נישאים באוויר, מופעי להטוטנים לצד שמחה והאושר בעיניים זורמים כמו גלים באנרגיה חיובית המעוררת תחושה של הרמוניה. הפרצופים של הרוקדים מאירים המביטים זה בזה בעיניים נוצצות מאושר. הפסטיבל הפך למקום של שמחה טהורה, שלום ואהבה.

צילום: נעמה משיח כהן

06.29 הכול מתנפץ לרסיסים ברגע אחד כמו בסרט אימה, החלו להישמע אזעקות לכל עבר והחל מטח של טילים מהשמיים. לפתע מגיחים עשרות מחבלים טרוריסטים אשר פלשו למדינת ישראל ופותחים באש חיה אל ההמון הרוקד כדי לרצוח. נערות ונערים, גברים נשים החלו לברוח לכל עבר ולחפש מחסה על מנת להינצל מהזוועה. הם נכנסו למגונית ,הסתתרו בשיחים הדלילים של המדבר, התחבאו מתחת לבר, חלקם רצו למכוניות ,אך ללא הואיל המחבלים האכזריים מצאו אותם והחלו לרצוח אותם בדם קר ירו בהם בטווח ירייה אפס, בנוסף הם שרפו את המכוניות בעודם אנשים נמצאים חיים בתוך הרכבים ועולים באש. חטפו שבויים והעבירו אותם לעזה כאשר חלקם פצועים קשה.

צילום: נעמה משיח כהן

המסיבה שהחלה ממקום של אהבה הפכה למלכודת מוות מדממת בידי ארגון הטרור חמאס האכזרי הברברי והרע, אשר הוציא להורג את מיטב בנותינו ובננו ללא הבדל דת, גזע ומין. ההתקפה הנוראית שנכפתה עלנו ביום חג שמחת תורה בה נרצחו, נחטפו קורבנות מתוך הפסיפס הישראלי היפה של עמנו.

צילום: נעמה משיח כהן

6:29 התכנסנו לתוך אבל כבד כל עם ישראל מול מעשי הזוועות של ה 7.10 לטבח שהמדינה מעולם לא ידעה בהיסטוריה עידן התמימות נמוג בשבריר שניה. המיצג של נובה הינו פעילות מיזמית והנצחה לזכר חברי וחברות נובה שקיפחו את חייהם בשבת השחורה לצד כאב העצום של משפחות הנרצחים וצלקות של השורדים בגוף ובנפש שעוברים עד היום את הטראומה נוראית.

צילום: נעמה משיח כהן

המיצג משחזר את הפסטיבל הכולל את אוסף הפריטים המקוריים של קהילת נובה שנאספו מהשטח לאחר האסון בכניסה מריחים את ריח עלי העצים, תפאורת הפסטיבל, ציוד והגברה, בר, שירותים הנידים המחוררים בכדורים, ציוד אישי של קהילת המסיבה, מחצלות, אוהלים, מזרונים מחוררים וכל ציוד הקיימפינג. דוכנים, על השולחנות מונחים נעליים וכפכפים בשורות המזכירים לרגע את תמונות השואה, תיקים, כובעים, ארנקי איפור. המיצג מלווה במסכי וידאו המתעד סרטונים מתוך המסיבה.

חוויה מטלטל קורעת את הלב וכואבת בהיסטורית עם ישראל, הדמעות זלגו מעצמן.

לא מומלץ להגיע עם ילדים מתחת לגיל 12

אפה? אקספו תל אביב ביתן 1

תאריכים: 07-22.12

א'- ה' 11.00-21.00

שישי 09.00-15.00

שבת 10.00-21.00

מחיר: מחירים מ-50-99 ₪

לינק להזמנת כרטיסים שכל ההכנסות הינם להמשך שיקום וריפוי חברי הקהילה:

https://www.eventer.co.il/calendar/nova0629

הוספת תגובה

הוספת תגובה