עמוד הבית » "מומו" – אוהד נהרין

"מומו" – אוהד נהרין

צילום: באדיבות להקת בת שבע
להקת בת שבע ביצירת מחול מטלטלת "מומו" של כוריאוגרף אוהד נהרין. הלהקה שבה לסטודיו כדי לדמיין ולגעת בקהל מאז השבת השחורה ותת לחוויה האמנותית לנסות להזין את הנפש ואפילו במעט.

היצירה מומו מתמקדת שיש שתי נשמות: האחת כמו שאובה ממעמקי האדמה – נשמה שמקפלת בתוכה ארכיטיפים ומיתוסים של גבריות מלוכדת וגולמית, והאחרת מצויה בחיפוש תמידי אחר די-אן-אי אישי ומובחן; האחת פועלת כמעין כוח כבידה עצמאי שאינו תלוי בדבר, והאחרת מורכבת מגופים שנעים סביב אותו כוח – מתרחקים ממנו, נמשכים אליו, מפנים מקום לרכּות הכרחית ולפורקן.

צילום: באדיבות להקת בת שבע

הריקוד עם הזמן הולך ומתעצם מתנפץ וכואב ומעורר רגשות עזים וחיבור הרקדנים עם הקהל. התנועות העמוקות ע"י החיפוש העצמי לצד פסקול  הכינורות המכה את הלב. כל תו כינור מהדהד על הבמה, הרקדנים רוקדים ומייצרים מעין תמונות מהחיים, טיפוס על הקיר, התכרבלות על הבמה, הליכה, כל שיח מתחנן וחזק מקודמו. הייאוש והגעגוע צועק על הבמה לצד שילוב אלמנטים ריקודיים של סגנונות קלאסיים. הנשמה הבודדה מחפשת מזור.

צילום: באדיבות להקת בת שבע

הפסקול שמורכב ברובו מהאלבום Landfall  של לורי אנדרסון ושל Kronos Quartet, מהרכבי המוזיקה הקלאסית החדשה המובילים בעולם, נפרס על הבמה פסיון משותף שבליבו מעגליות של יופי ועצב עמוק. ויתור הופך להתמסרות.

צילום: באדיבות להקת בת שבע

משך המופע: כ-70 דקות ללא הפסקה

מחיר כרטיס: באולם 175ש"ח מחיר כרטיס ביציע 120ש"ח

לרכישת כרטיסים: https://batsheva.co.il/he/schedule/?show_id=1944 ( בכל מופע יוקצו עשרות כרטיסים ללא עלות עבור המפונים ועבור חיילים בסדיר ובמילואים).

מרכז סוזן דלל, רח' יחיאלי 5, נווה צדק, תל אביב.

★ המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות פיקוד העורף בעיר ירוקה. במקרה של אזעקה, יש להישמע להוראות צוות האולם.

 ★ לתשומת ליבכם, לא תתאפשר כניסה עם נשק לאולם ואין אפשרות להפקדתו במקום