עמוד הבית » הדרך הקלה לשמירה על אורך חיים בריא, עכשיו בספר מתכונים

הדרך הקלה לשמירה על אורך חיים בריא, עכשיו בספר מתכונים

מבשלים דרך חיים צילום דן פרץ
חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, משיקה לראשונה בישראל ספר מתכונים בשילוב המוצרים תחת השם: "מבשלים דרך חיים".

הספר הוא אוסף מתכונים מנצחים אשר פותחו בשיתוף פעולה הדוק של חברי הרבלייף עצמאיים שתרמו מניסיונם הרב שנים וצוות מומחים מעולם התזונה: הגסטרונומית –  נעמי אבליוביץ', בליווי מיטל עזר –  תזונאית קלינית ויועצת לחברת הרבלייף.

הספר "מבשלים דרך חיים" מעוצב ומלווה בתמונות מעוררות תיאבון, כולל כ-80 מתכונים מגוונים על טהרת הבריאות,  מזינים, טעימים במיוחד וקלים להכנה. המתכונים מבוססים על מרכיבים זמינים ונגישים בכל מטבח ומשלבים את מוצרי הרבלייף במטרה למקסם את הערך התזונתי בכל מנה ולסייע בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

המתכונים בספר מחולקים לפי קטגוריות שונות ומגוונות החל מארוחות קלות, מרקים, מנות עיקריות, שייקים, ועד קינוחים וחטיפי  בריאות. כמו כן הספר כולל מנות המתאימות לחגי ומועדי ישראל, לדוגמא: מתכונים חלביים לשבועות, מתכונים לחנוכה ופורים, מתכונים מבוססי פירות יבשים לט"ו בשבט ועוד. כל מנה כוללת את הערכים התזונתיים המדוייקים פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה, וזאת בכדי לעזור לצרכנים לבנות תפריט מאוזן ולשמור על תזונה בריאה ונכונה.

בין המוצרים המשולבים במתכונים : אבקות שייק פורמולה 1 המספקות לגוף חלבון וויטמינים ומינרלים חיונים, אבקת חלבון המעשירה כל ארוחה בחלבון ומעניקה תחושת שובע, תרכיז משקה אלוורה המסייע בשיפור צריכת נוזלים ועוד.

לדברי רון פורת מנכ"ל הרבלייף ישראל: "בהרבלייף מאמינים כי אורח חיים בריא כולל ומקיף ראייה של 360 מעלות ומתוך כך החלטנו להשקיע בספר מתכונים הפותח צוהר אל עולם תוכן שלם, ומדבר לא רק אל חובבי הבריאות המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע, שחשוב לו לקיים אורח חיים בריא. הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מהשטח בעקבות

לקוחות שהתעניינו בנושא וביקשו לא רק מוצרי בריאות אלא דרכים יצירתיות לשלב אותם בתזונה היומיומית."

מחיר מומלץ לצרכן של ספר המתכונים: 109 ₪

הספר "מבשלים דרך חיים" בכריכה קשה, יוצע למכירה באתר של הרבלייף (דרך המפיצים)  – harbelife.co.il

ביקורת המערכת: אחת החברות בעולם שמקדמת אורח חיים בריא וגורמת לשינויי חשיבה ולימוד לאכול נכון, מגבה עם מגוון מוצרים, הספר גדול, כתוב בצורה ברורה, המתכונים נגשים לכולם, מגוון רחב של מתכונים גם לאוהבי הפחמימות ומתוקים, כל מה שנותר לאמץ אורח חיים בריא ולהנות משפע המתכונים.