עמוד הבית » הדרמה הבריטית המועמדת לפרס ה"באפטה"

הדרמה הבריטית המועמדת לפרס ה"באפטה"

צילום יחצ
"בלי לפגוע" ("No Offence"), סדרת הדרמה הבריטית של Channel 4 והיוצר זוכה פרס ה"אמי" וה"באפטה" פול אבוט ("חסרי בושה", "שם המשחק", "לפגוע ולהחטיא"), חוזרת לעונה שלישית שתשודר רק ב-HOT. כשני מיליון צפו בעונה החדשה של הסדרה, שהיתה מועמדת ל"באפטה" בקטגורית הדרמה הטובה ביותר.

"בלי לפגוע" עוסקת בתחנת משטרה מתפוררת בחלק הלא-נכון של מנצ'סטר, בשוטרות העשויות ללא-חת שמנהלות אותה ובמיוחד בבלשית ויויאן דירינג (המועמדת ל"באפטה" ג'ואנה סקנלן, "אבק כוכבים"), העומדת בראש הצוות העייף והממורמר.

בעונה השלישית, ויויאן והצוות שלה מוצאים את עצמם מול האויב הקשה ביותר – הימין הקיצוני. אחרי שמערכת בחירות מקומית הופכת לקרב עקוב מדם, נאלצים השוטרים של מנצ'סטר לחקור את העולם המושחת של העשירים ובעלי הכוח המושכים בחוטים, כדי למצוא את הרוצח המתנקש – לפני שיהיה מאוחר מדי.

לצדה של סקנלן ישובו לככב העונה גם איליין קאסידי ("האחרים"), אלכסנדרה רואץ' ("הצייד: מלחמת החורף", "מרושעות"), וויל מלור ("ברודצ'רץ'"), קולין סלמון ("קריפטון", סרטי ג'יימס בונד) ופול ריטר ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם").

אבוט הוא ללא ספק השם המרתק ביותר בהפקה – היוצר הבריטי ביסס את "לגדול בלי בושה" המקורית, שזכתה גם לעיבוד אמריקאי מצליח ("חסרי בושה", שמשודרת אף היא ב-HOT HBO), על סיפור חייו יוצא הדופן – הוא גדל במשפחה ענייה ולא מתפקדת בת שמונה ילדים, עבר אונס בגיל 11 וניסה להתאבד. הוא אובחן עם הפרעה דו-קוטבית, אושפז במוסד פסיכיאטרי וגדל במשפחות אומנה שונות. למרות ואולי בגלל כל זאת, הוא הפך לאחד היוצרים הנועזים ביותר בטלוויזיה וגרף את פרסי ה"אמי" וה"באפטה" על עבודותיו במהלך השנים.

 

החל מה-15.12, ראשון-חמישי ב-21:15 ב-HOT HBO ב-HOT VOD

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה