עמוד הבית » ההכרזה של אייל גולן בעולם הנדל"ן

ההכרזה של אייל גולן בעולם הנדל"ן

אייל גולן צילום יניב אדרי
אייל גולן הודיע היום על הקמת חברת נדל"ן חדשה בשותפות עם יזמי הנדל"ן, מוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל

אייל גולן מסר:

"כחלק מהתפתחות עסקי בתחום הנדל"ן לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור למוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל, בעלי ניסיון רב וותק בתחום ייזום והשקעות בנדל"ן. החברה המשותפת תעסוק ביזמות נדל"ן ואיתור הזדמנויות עסקיות. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".

חברת הנדל"ן  G.R.Y 'קבוצת גולן.רחמני.יעדים', תרכז את כלל פעילות הנדל"ן של השותפים ובנוסף תמשיך לאתר קרקעות להשבחה ופיתוח ליזום נדל"ן למסחר ומגורים.העסקה הראשונה שביצעה החברה המשותפת הינה רכישת קרקע של כ- 10 דונם בראשון לציון בהיקף של כ-10 מיליון ₪, צמוד לשכונת נטעים, קרקע המיועדת לעירוב שימושים כחלק מתוכנית כוללת של עיריית ראשון לציון.

מוטי אברג'יל ציין כי, "מטרת החברה הינה לאתר הזדמנויות עסקיות בעולם הנדל"ן באמצעות איתור קרקעות בעלות תב"ע מאושרת או בשלבים מתקדמים באזורי ביקוש, וליצור מוצר נדל"ני נגיש לכל כיס, גם לבעלי הון עצמי נמוך".

קבוצת יעדים חברה שהוקמה על ידי מוטי אברג'יל המשמש היום בעלים ומנכ"ל החברה, ושי זוארץ משמש כשותף  בחברה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה