עמוד הבית » הולנדיה משיקה טעמי תה ייחודיים לחורף ללקוחותיה

הולנדיה משיקה טעמי תה ייחודיים לחורף ללקוחותיה

תה בריאות סלק לבנדר בהולנידה צילום: רפי דלויה
אבי ברסטט מנכ"ל הולנדיה מסכם את סיום שנת 2021 אני רוצה להפתיע ולומר באופטימיות "לנו קרו דברים נפלאים בשנת 21 ולא כמו שכותבים בעיתונים" באירוע הנוכחי הולנדיה מראה את השונות הבולטות של שהחברה הפועלת למען לקוחותיה ומציגה טעמי חורף לשנת 2022.

אבי ושמעון שרבף מומחה תה ומנכ"ל חברת בוטיק  Te המייצרת תה וחליטות צמחי מרפא ותבלינים מרחיבים את הפעילותם לחורף הקרוב בהשקת 3 סוגים של חליטות תה מיוחדות המתאימות לימי החורף. החליטות יוצעו ללקוחות הולנדיה בכל סניפי החברה. כאמור, עד לפני כשנה הוגשו ללקוחות החברה קפה, כיום החברה ממשיכה לתת מתווה רחב הקשור בין שינה, תה ובריאות וכחלק מתהליך מציאה חלופה ליצירת רוגע ושינה נכונה המספק בריאות לגוף ולנפש.

ימין,אבי ברססט ושמעון שרבף צילום: רפי דלויה

כמה יתרונות לתה: הוא עוזר לחילוף חומרים מהיר, עוזר לדלקתיות בגוף עוזר לאיכות השינה מנקה את הגוף. 3 סוגים ייחודיים של סוגי תה וחליטות צמחים נבחרו בסניפים: תה ירוק יסמין, חליטת תה איורוודי ג׳ינג׳ר ליקוריץ וחליטת בריאות של סלק לבנדר בשיתוף הרבליסטים קלינים.

תה ירוק יסמין הולנדיה בשיתוף עם TE צילום: רפי דלויה

שמעון  מסביר: "אבי בחר בחליטות מחממות גוף כגון ג׳ינג׳ר ליקוריץ המטפלים בדרכי נשימה שילוב צמח מסויים עם צמח נוסף מגביר את התוצאת הספיגה מחזק את מערכת נגד שפעת, גינגר הוא שורש ויתרונותיו קשורה למערכת הלב ולזרימת דם בגוף. סלק לוונדר יש בו אשלגן הטוב לעיכול כך, רגועים וישנים טוב יותר בנוסף הוא בעל נוגדי חימצון ורדיקלים המנטרלים איזון לחץ דם.

הולנדיה מובילה מהפך בריאותי וכל מה שקשור לעולם השינה וקידום אורח חיים בריא, השקת חליטות תה בסניפים הינו מוצר משלים לשינה המעניקה ללקוחות חוויה חושית ונעימה.