עמוד הבית » הוקרה בינלאומית וגאווה לאומית

הוקרה בינלאומית וגאווה לאומית

צילום נעמה משיח כהן
המיזם החברתי הישראלי קולולם זוכה להוקרה בינלאומית וגאווה לאומית כאשר הצליח לפרוץ לראשונה עם עיבוד ייחודי באירוע הנחשק ביותר בעולם, אירוע הגמר של חגיגות הסופרבול, עם חשיפה של למעלה ממאות מיליוני צופים ברחבי העולם

השיר המוכר "LETS GET LOUD" של הזמרת המצליחה בעולם ג'ניפר לופז קיבל אינטרפרטציה ועיבוד חדש על ידי הצוות המוזיקלי של קולולם כשיצא באוקטובר האחרון באירוע של קולולם למען העלאת מודעות לסרטן השד. הביצוע המרגש העוצמתי משך את תשומת ליבה של הזמרת ג'ניפר לופז ובשל הצלחתו זוכה לחשיפה אדירה וביצוע מרגש של המבצעת המקורית לופז בלייב בהפסקת המחצית

מקימי המיזם אור טייכר, מיכל שחף ובן יפת עשו את הבלתי ייאמן ולראשונה בהיסטוריה מיזם ישראלי "כחול-לבן" זוכה להוקרה באירוע בסדר גודל שכזה ומבטיחים כי זו רק הסנונית הראשונה בדרך להצלחה בינלאומית

בימים אלו הם מכריזים על טור בינלאומי בארצות הברית שיחל בחודש מאי 2020 וגאים לספר כי כבר אחת מבין שלושת ההופעות בניו יורק סולד אאוט

קולולם, מיזם חברתי- מוסיקלי ישראלי שהוקם בשנת 2017 על ידי שלושה יזמים: אור טייכר, מיכל שחף ובן יפת זוכה לראשונה להוקרה בינלאומית בטקס המרשים והגדול בעולם, משחקי הסופרבול שיתקיימו בתאריך 3 לפברואר במיאמי ביץ פלורידה, ארה"ב.

מטרת המיזם הינו לחזק את מרקמי החברה ולייצר אירועי שירה המוניים בהם קבוצות גדולות של יחידים נפגשות יחד ליצירה מוזיקלית ומשותפת כיחידה אחת הומוגנית. מדובר במפגש של אנשים מכל תחומי החיים שעוצרים לרגע ושרים יחד. באמצעות חוויה מוזיקלית שיתופית המשתתפים עוברים תהליך יצירתי עטוף בתחושת שייכות, כח והעצמה ומרגישים יחד כקולקטיב הנושא חוט משותף ברור ומוחשי של הרכב אנושי עם מציאות משותפת.

בכל אירוע של קולולם, בוחרים היזמים והמפיקים המוזיקליים בשיר ידוע, כאשר לו מרכיבים עיבוד חדשני שמעניק רעננות ואינטרפרטציה חדשה לצד סידור קולי מקורי בן שלושה חלקים. כל אירוע שונה בתוכן, במסרים, בסגנון ובקהלים ועם הכניסה לאירוע מחולק הקהל תוך סיווג ווקלי מהיר לקולות: בריטון, אלטו וסופרן. אירועי קולולם מצולמים על ידי צוות צילום מקצועי ובסופם הסרטון הערוך עולה לרשת שם מקווים אנשי המיזם לעודד יותר ויותר אנשים לפתוח את ליבם ולהוציא את הקול הפנימי שלהם.

המופע האחרון שצולם באוקטובר 2019 עסק בחודש מועדות לסרטן השד וגייס למופע כ- 2000 נשים שבחרו לשיר את השיר הידוע של הזמרת ג'ניפר לופז LETS GET LOUD. על מנת שיוכלו המוזמנים לשיר את השיר ושזה יעלה ליוטיוב חובת היזמים להשיג אישור מהאומן בעצמו על מנת לא להפר את חוק זכויות היוצרים.

עם קבלת האישור התקיים המופע בישראל, עלה לרשת החברתית ואף נשלח ללופז ואנשיה.

להפתעתם הגדולה של קולולם, קיבלו שיחת טלפון מפתיעה שלופז אהבה מאוד את העיבוד המוסיקלי והחליטה למנף את השיר בהופעה חד פעמית בגמר הסופרבול שיתקיים ב-3 לפברואר 2020 במיאמי ביץ פלורידה, ארה"ב.

מדובר באחד מהאירועים המכוננים, המדוברים והפופולאריים ביותר בעולם שאומן נבחר לשיר שיר בהפתעה מול מאות מיליוני צופים ברחבי העולם. הזמרת הבינלאומית תפתח את המופע שלה יחד עם הזמרת שאקירה ו-70 נשים במופע שיקרא "LETS GET LIVE" במחווה לעיבוד כחול-לבן של היזמים הישראלים.

כל ההכנות למופע נשמרות בדיסקרטיות רבה עד למופע עצמו ואנשי קולולם רואים בזה מקפצה מטאורית לחשיפה בינלאומית של מיזם חברתי כחול-לבן. בחודש מאי הקרוב יצאו קולולם לטור בארצות הברית עם השירים שכבר עלו לרשת וכאלו שיחדשו בעתיד והם שמחים לבשר כי בניו יורק ההופעות כבר סולד אאוט.

הוספת תגובה

הוספת תגובה