עמוד הבית » הזמנת פירות קפואים באינטרנט

הזמנת פירות קפואים באינטרנט

צילום: FREEPIK
עם תקופת הקורונה נראה כי השתנו לא מעט מההרגלים שלנו, החל מהדרך שבה אנחנו מבצעים את הקניות באינטרנט ועד לכמות הזמן שאנו מבלים אל מול המסכים. כמובן שאחד השינויים המהותיים שנכנסו אל חיינו אלו כמובן קניות דרך האתרים השונים,

בין אם מדובר בקנייה של בגדים ובין אם מדובר בקנייה של ירקות ופירות. אך עם ההיצע שהלך וגדל דרך האינטרנט, נראה שכיום נוכל לקנות ככל העולה על רוחנו ואם כך המצב אז מה עם פירות קפואים? הרי כולנו יודעים שלא בכל סופר נוכל למצוא אננס קפוא ובטח לא מנגו או אפרסק כשהוא לא בעונה? על פניו נראה שיש לא מעט יתרונות ושימושים בביצוע הזמנת פירות קפואים באינטרנט.

לא רק מהיר, גם בריא

על פי לא מעט מחקרים נראה כי יכולת שימור הפירות במקפיא, מעלה באופן ניכר את אופי השימור שלהם ומאפשרת לנו להנות מהם גם בתקופות לא עונתיות של אותם פירות. אבל האם המקפיא שומר על הלחות של הפרי ושאר הערכים התזונתיים שלו? ובכן אותם מחקרים טוענים שלא רק כי הערכים התזונתיים נשמרים אלא בפירות מסוימים לדוגמת אוכמניות, נמצאו ערכים תזונתיים גבוהים יותר בפירות קפואים מאשר בפירות טריים. נראה כי השימור של פירות במקפיא אינו רק מאפשר זמינות גובהה יותר ותוחלת חיים גבוהה משל פירות טריים, אלא גם מעניק לו כמות גדולה יותר של ערכים תזונתיים וויטמינים שאנו כל כך צריכים.

פירות קפואים למגוון שימושים

השימוש בפירות קפואים הולך וגדל בשנים האחרונות, אנו יכולים להבחין בהבנה ההולכת וגדלה כי פירות מעניקים לא רק טעם או צבע אלא גם מגוון ערכים גדול. בשל כך אנו יכולים גם לראות את מנעד רחב שנעשה בפירות כיום, החל משייקים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ועד לעוגות ודייסות עשירות ומפנקות.  אך השימוש בפירות קפואים לא נמנה רק כחלק ממנות השייק, אלא משמש עבור מגוון רחב של עוגות וקינוחים שונים. כיום עם היכולת להזמין פירות קפואים באינטרנט, ניתן להכין שייק מכל פרי שיתחשק לנו או כל עוגה ופרי שרק נדמיין.