עמוד הבית » חווית חורף מושלמת עם מגוון הקמינים של רוקח

חווית חורף מושלמת עם מגוון הקמינים של רוקח

צילום: באדיבות "רוקח - מוצרי להבה"
אם הייתי יכול לחיות למשל 10 פעמים, וודאי שהייתי בוחר לי בית בכפר במקום כזה... שהוא רחוק, קר, ו..... קמין עצים משובח ומסיבי שנמצא שם במלוא הדרו, העניין הוא שאני עירוני בנשמה ואת הפנטסיה הזאת לא נראה שאצליח לממש בגלגול הזה, רק שבכל פעם כשאני רואה קמין אמיתי, אני מתמלא געגוע למשהו, מה יש בדבר הזה שממלא את הלב.

מאת: אבי רוזנפלד

כי באמת… אין כמו לשבת בבית בחורף, מול הקמין כשבחוץ קר וגשום, לחפון בשתי ידיים, כוס תה חמה ולשמוע את פצפוצי העץ הבוער.

דניאל רוקח למשל…  חי בדיוק ככה, ברמת הגולן הקרה ומנהל חברה ותיקה "רוקח קמינים" אשר מספקת את כל מוצרי הלהבה לבית ולחוץ. דניאל הוא בנו של צורי רוקח, מייסד החברה וכיום הוא נשיא החברה,  תקשיבו, מדובר במשפחה של קאבויים אמיתיים מהצפון הקשוח והקר…

אז בואו נדבר קצת על קמין כי אתם יודעים הרי שמאז ומתמיד האש היוותה מרכז לכינוסים  משפחתיים, המשפחה בסלון והקמין הבוער ברקע משרה אווירה נעימה. טוב…. די, אני כבר לא עומד בזה, אולי דווקא עוד בגלגול הזה, אגשים את הפנטזיה.

צילום: באדיבות "רוקח – מוצרי להבה"

אתם בטח כבר יודעים, כשאנחנו מדברים על קמין בבית, אנחנו לא מדברים על עוד רהיט, מדובר ברהיט עם נשמה שמשנה את האווירה בבית ואין אחד שיכול להישאר אדיש לריהוט הזה. אז אני… שוחחתי עם דניאל וגיליתי שגם לטיפוס עירוני כמוני יש פתרונות מצוינים.

חברת רוקח, נוסדה בשנת 1978 ומאז היא שם דבר בעולם הלהבה, לחברה יש את כל סוגי הקמינים והם היבואנים הבלעדיים של המותגים המובילים והאיכותיים במיוחד מאירופה וארה"ב. הופתעתי לגלות טרנדים בתחום והופתעתי להיווכח לכך שעולם הקמינים הפך להיות כל כך מודרני בעל אפשרויות אשר מקלות לחלוטין על התחזוקה והמלאכה הכרוכה בכך.

צילום: באדיבות "רוקח – מוצרי להבה"

יש מלא סוגים, רק בא לי לספר לכם דווקא על קמין מיוחד עבור עירוניים כמוני (שלא באמת קר להם) והם כזה… איך לומר, רוצים דווקא את האווירה הזאת, אז הנה קמין חשמלי שכולו בעצם אווירה, לכך הוא תוכנן… בסדר בסדר, הוא גם מחמם (די, אני שומע אתכם עד כאן), רק שמוזר לומר, מטרתו העיקרית הוא לספק את מופע הקמין, כאן מדובר במופע של גווני תאורה וצבע, איזה צבע? שלל צבעי הקשת, את בוחרים את הגוון, עוצמת האור ואפילו קיים מופע שמדמה אש אמיתית, מה עם חימום? עזבו רגע (בינתיים תדליקו מזגן) תקשיבו, אפילו מופע לדים מטורף קיים שם, לגבי החום? טוב נו.. אם חייבים אז הוא פולט גם חום עצמתי, אך כאן, הרהיט הזה משפיע באופן ממשי על טרנד העיצוב.

צילום: באדיבות "רוקח – מוצרי להבה"

אל תדאגו, יש גם את הקמין הזה… עם העצים, יש קמינים נהדרים, קמין גז ללא ארובה ועם ארובה שהוא נהדר גם לדירות בבניינים ולא רק בתים פרטיים, ויש קמיני פלט – עם שבבי עץ, היתרון בהם הוא הבערה האוטומטית והשליטה על עצמת הבערה, כך שאם חסרים שבבים (כופתאות) קיים מילוי אוטומטי בקמין. ויש כאלה שהם ללא ארובה וללא פליטה של חומרים שלא בא לכם, בקיצור, היום אצל חברת רוקח – מוצרי להבה, קמינים לכל סוגי הצרכים, מספיק שתשאלו את רוקח, תופתעו לגלות באיזו מהירות אתם מזמינים ומקבלים אחד הביתה.

ולבסוף… קמיני העץ וקמיני העץ המודרנים, הרי לשם כך התכנסנו לא? כן, החברה מספקת את כל סוגי הקמינים וקמיני העץ הם אכן הכי חמים בחבורה הזאת, ישנם קמינים שנמצאים ממש בתוך הקיר ומשתלבים עם העיצוב של הבית וקמינים אחרים, לאלה יש את הערך האמיתי של עצים בוערים, כך אני דמיינתי.

ואתם… אלה שמתגוררים בבית פרטי, יכולים לממש זאת.

נהיה פתאום קרררררררר

רוקח – מוצרי להבה 074-7505520

הוספת תגובה

הוספת תגובה