עמוד הבית » הזנחה ומשיכה – דבר והיפוכו

הזנחה ומשיכה – דבר והיפוכו

צילום: pexels
קל להיות שאנן לגבי שמירה על משיכה. בהתחלה כל זוג אוהב אחד את השנייה כמו שני משוגעים. כל אחד מכם חושב שהשני הוא האדם היפה ביותר מבחינתו על הפלנטה. אתם אוהבים אחד את השנייה כמעט בהכל מבלי לראות פגמים, את המראה, הריח, האישיות, הקול, המגע, חוש ההומור, כמעט הכל מדליק אתכם.

רמות האדרנלין הפראיות והנלהבות הללו באות בזמן הנכון ויוצרות משיכה חזקה. אתם אוהבים להיות קרובים, להסתכל זה בעיניים של זו, להיות אחד ליד השנייה באופן כללי, המשיכה האינטנסיבית הזו מחזקת וסוחפת אתכם מעלה מעלה. זהו למעשה שלב מקסים שרבים היו רוצים לחוות כל החיים. כמו כמעט כל דבר טוב בחיים – עם קצת תשומת לב משניכם אפשר לשמור על התשוקה הזאת. כל הטיפים שעוזרים לשמור על האהבה שאתם חולקים תוססת וחזקה – כולם עוסקים בחשיבה אחד על השנייה וכך גם המשיכה.

צילום: pexels

משיכה, מלבד התחשבות בעצמך, יושבת בעיקר על התחשבות באדם האחר. זה בא לידי ביטוי בכך שאתם כל הזמן שמים לב לעצמכם – איך אתם נראים, מריחים, מתלבשים, מתנהגים, אוכלים, שותים, מדברים. המודעות לכך שומרת אותנו בדריכות חיובית מתמדת, והיא בדרך כלל יושבת על הכלל: דמיינו שאתם לבד עכשיו ומחפשים להכיר בן או בת זוג לחיים, בדיוק כפי שנפגשתם לראשונה. עכשיו, כמו אז, עליכם להשתדל עד כמה שאפשר להיות להוטים ושמחים לעשות רושם טוב.

פחות להשקיע בדברים הללו מעיד על עניין הולך ופוחת לא רק בעצמך אלא גם בשותף או השותפה שלכם. כבוד ועניין באחר חיוניים. הם מסמלים על אהבה מתמשכת, כמו גם שימת לב למראה שלך – העור שלך, הבגדים שלך, האופן שבו אתה מתחזק את עצמך. חשוב גם לדאוג לבריאות שלך, זה מראה על אחריות אישית שהיא ההיפך מהזנחה, והזנחה כמובן, מחריבה משיכה.

צילום: pexels

כבוד והתחשבות שניהם מטפחים ומעשירים את הדרך שבה אתם מרגישים כלפי עצמכם ואחד כלפי השנייה.יש הטוענים שהיכרות מעמיקה מולידה יותר תחושות בוז מאשר הערכה. זה לא בהכרח נכון, אולי זה נכון לשלבים של תחילת הקשר, בו נחשפים בפנינו פרטים שלא נעים לנו לשמוע, המעידים על עבר או הווה מורכבים אצל אותו אדם, אבל בקשר ארוך, היכרות עמוקה היא שילוב ידיים אמיץ עם אינטימיות ושחרור רגשי ומיני – שילוב של אחד הדברים היפים בזוגיות טובה. המון טיפים יכולתי לכתוב על שמירת משיכה בין בני זוג, אבל אם נרצה לקצר: פשוט תהיו הכי טובים שאתם יכולים להיות, במראה ובחיוניות עד כמה שמתאפשר לכם וקסם המשיכה יישאר נוצץ כל חייכם המשותפים.

צילום: pexels

שמרו על האלמנטים הפיזיים של המשיכה

זה נשמע כל כך מובן מאליו אבל אתם רק צריכים להסתכל סביב על אחרים כדי לראות כמה קל לשחרר את עצמנו מהשקעה בקטע הזה. כמה פעמים שמעתי בעצמי גברים ונשים שפנו אלי לייעוץ שרטנו על כך שבני הזוג שלהם מוזנחים וממש יורד להם מהם, אז תשמרו על עצמכם. דעו לכם שזו מחמאה לבני הזוג שלכם, כשאתם מראים את הרצון שלכם להיות אטרקטיביים ביותר עבורם. וכמובן גם להיפך, זה מאד יפגע בהם אם אתם אטרקטיביים דווקא בחוץ, לכל העולם, מלבדם.

זה לא קשור רק לבגדים, אבל כן, הם חשובים. הבגדים שלכם הם הביטוי העצמי שלכם, המעידים על האישיות שלכם והמהות שלכם. המשיכו להתלבש היטב, גם אם זה כדי לרצות את בני הזוג שלכם. לפעמים גם אם אתה או את ממש 'סטייליסטים', תזדקקו לפשרה פה ושם. למשל, אם אתה אוהב לבחור את סגנון הלבוש שלך בעצמך, אבל היא אוהבת בגדים מסוימים אחרים לא יקרה כלום אם יהיו לך כמה בגדים שהיא אוהבת שאתה לובש. היא תהיה מרוצה כשתלבש אותם, ועוד יותר מרוצה אם אתה תתחבר אליהם (לפעמים צריך להעמיד פנים שכן), ולא תתן לה הרגשה שאתה עושה לה טובה ותהיה עם פרצוף חמוץ כל הערב. זה נכון כמובן גם לגבי הביגוד שלה. המשיכו להיראות טוב אחד בעיני השנייה – סוד פשוט אך רב עוצמה!

צילום: pexels

נפש ונפש מטופלים היטב, מושכים זה את זו במהותם. עצלנות אישית היא כולה הזנחה – של עצמך, בן הזוג, הזוגיות והחיים. לטפל בעצמך היטב – אלו מהנאות החיים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה