עמוד הבית » האם ניסיון מיני הוא אישו?

האם ניסיון מיני הוא אישו?

צילום: pexels
התנסות מינית היא נושא מעניין ומעט מעורפל.

חשוב רגע על השאלות הבאות:

  • האם החוויה המינית של גבר קשורה לעם כמה נשים הוא קיים יחסי מין?
  • האם החוויה המינית של גבר קשורה לכמה הוא טוב בלענג אישה במיטה?

אלו שאלות מסקרנות שכדאי שתחשוב עליהם במשך כמה דקות, כי אני אוחז שבאופן כללי, החברה התנתה לרבים מאיתנו לחשוב על חוויה מינית בצורה לא נכונה. אפשר לחשוב על בחור מסוים שהוא יהיה טוב במיטה כי הוא שכב עם הרבה נשים. אבל זה רק אומר שהוא חווה הרבה סקס  וזה לא בדיוק אותו דבר… יכול להיות שהוא טוב במיטה וגם יכול להיות שלא. ההצלחה אינה תלויה בעם כמה נשים הוא היה במיטה, אלא בכמה ניסיון יש לו בלתת לנשים אורגזמות עוצמתיות.

צילום: pexels

השורה התחתונה היא שהמונח "חוויה מינית" משמש אנשים רבים בצורה לא נכונה, שחושבים שככל שגבר שכב עם יותר נשים כך הוא מנוסה יותר מבחינה מינית. וזה לא, הוא פשוט חווה הרבה נשים שונות. זה לא מבטיח שהוא טוב בלענג אותן. המטרה שלך צריכה להיות לרכוש את הידע הנדרש כדי להעניק לאישה שלך הנאה 'לא מהעולם הזה'; מהסוג שהיא לעולם לא תשכח ומהסוג שיגרמו לה להתמכר אליך. לעולם אל תחשוב שאתה צריך לשכב עם מספר מסוים של נשים כדי להיות מנוסה מינית וטוב במיטה. זה חוסר היגיון מוחלט ואמונה מגבילה מאד.

צילום: pexels

כשתקבל את הסוג הנכון של ידע מיני, יהיה לך כוח מיני אמיתי.  אתה תלמד על טכניקות מיניות שמעט מאוד גברים יודעים עליהן ומעט מאוד נשים חוו. עם כוח מיני גדול יש לך גם אחריות. דע לך, שכאשר אתה משתמש בטכניקות מיניות יעילות על אישה, היא צפויה להיקשר אליך רגשית מאוד מכיוון שאתה נותן לה הנאה מינית שהיא מעולם לא חוותה קודם לכן. אם אתה כבר במערכת יחסים, אתה צריך להתחיל להשתמש בחומר הזה מיד, אך זכור שמשחק עם רגשות נשיים הוא משחק מסוכן; אז תשחק הוגן.

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין את  קוד ההטבה – mokasini10

גברים מתעניינים מאד ב'מה מדליק אותה' ומה היא באמת רוצה, אבל לרוב הנשים, יהיה  קשה להגיד לך את הדברים האלה, אלא אם כן תפתח את המיומנות לגרום לה להיפתח אליך קודם. אם רק תשאל אותה "מה מדליק אותך?" אולי תקבל תשובה טובה. אולי היא אפילו תאהב את זה כשאתה שואל אותה. אבל יש סיכוי גדול שאתה לא הולך לקבל את כל האמת. אולי היא אפילו תרגיש שהיא כבר ניסתה להגיד לך שוב ושוב ושזה חסר טעם ומתסכל להישאל ולענות שוב… אולי היא פשוט לא סומכת עליך מספיק עם הפגיעות שלה… והיא תהיה פחות סוערת מכל החוויה המינית איתך.

זכור את הדבר הבא: אישה רוצה גבר שכבר יודע מה היא רוצה אבל, למען ההגינות, אנחנו לא יכולים לקרוא מחשבות ונשים שונות יכולות לאהוב דברים מאוד מאוד שונים. המפתח הוא ללמוד את המיומנות לפתוח אותה ולזכות באמון שלה כדי שהיא תוכל להיכנע אליך באופן משוחרר. אז היא יכולה לספר לך, בלי שאפילו תשאל..

צילום: pexels

רוב הגברים רוצים רק ללמוד "טכניקות אורגזמות סודיות…" יש אינסוף ספרים ומאמרים על "טכניקות סודיות" ותנוחות מיניות קסומות שאמורות להטריף נשים אני באמצע לכתוב אחד כזה עכשיו. כמובן שחשוב מאוד להכיר את האנטומיה הבסיסית של האישה שלך, ובהחלט כדאי שתדע איך למצוא את הדגדגן שלה, את נקודת הג'י שלה, את נקודת ה-a שלה, ואת כל הנקודות האהובות עליה, הייחודיות לגוף שלה, אלו שמדליקות אותה או מביאות אותה לאורגזמה… אבל כשאתה משתמש בטכניקה שאתה קורא במאמר או בספר, מה שבאמת קורה הוא שאתה משתמש בטכניקה שאולי עבדה על אישה אחרת, או עבדה על אשתו של הכותב. למרבה הצער, רוב הסיכויים שזה לא יהיה תואם לחלוטין למה שהאישה שלך אוהבת. כל אישה היא אחרת. מה שעובד עבור אחת, לרוב לא עובד עבור אחרת. לפעמים טכניקה שמביאה אישה אחת לאורגזמה פשוט תהיה לא נוחה ולא נעימה לאישה אחרת.

והנה אמת נוספת, חשובה עוד יותר: כשאתה משתמש בטכניקה כלשהי, שלא עובדת עליה, היא בטח תעלה על זה, וכנראה שקיוותה שלא היית מכיר את אותה טכניקה. כשאתה יוצא לדרך של שליטה מינית אמיתית, אתה תהיה הרבה פחות מודאג לגבי "טכניקות" והרבה יותר אחראי לגבי חיזוק הקשר. הדברים הטובים שלמדת על סקס ונמצאים בראש שלך – יבואו מאליהם בזמן ובמקום המתאימים.

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין את  קוד ההטבה – mokasini10

הוספת תגובה

הוספת תגובה