עמוד הבית » הטרנדים המובלים לקיץ 2022 של רשת ההנעלה WESHOES

הטרנדים המובלים לקיץ 2022 של רשת ההנעלה WESHOES

צילום: אלכס ליפקין
הבוקר ( 11.04.22) השיקה רשת ההנעלה WESHOES את קולקציית קיץ של שנת 2022 בשלל המותגים שהחברה מחזיקה, האירוע התקיים בשאו רום של הרשת.

השאו רום אשר ממוקדם ברחוב ביאליק בתל אביב מכיל את שלל המותגים המדהימים תחת החברה מילדים ועד למבוגרים, שמענו על הטרנדים של השנה הנוכחית.

פלאיה סנטה– מותג חדש שהגיע היישר מהחופים של ספרד כפכפי אצבע עשויים מעור נוחים לא מזיעים עימם ומתאימים לאקלים הישראלי .
Crocs– המותג הקלאסי שרובנו אוהבים וכמעט נמצא בכל בית בישראל קיים בכל המידות מטף ועד מבוגרים ממשיך  עימנו גם העונה לחדש ולהפתיע עם השקת קולקציית סנדלים וכפכפים בסילואטים חדשים ומפתיעים, צבעים מגוונים ורודים, תכלת, צבעי פסטל רכים . ג'סטין ביבר, ניקי מינאז', אריאנה גרנדה ועוד רבים וטובים מן הארץ והעולם מראים לנו שקרוקס זה הדבר הבא של הקיץ.

צילום: אלכס ליפקין

למון ג'לי- המותג הכיפי הספרדי שמגיע לראשונה לארץ בעל 100% טבעוני צבעוני ומושלם לכל לוק ובעל נוחות מירבית לכף הרגל.
הוקה- מותג נעלי ריצה המקצועי הצומח בעולם וגם בישראל, אין אחד שנועל אותו ולא מתמכר. נותן את השיכוך והנוחות המקסימלית החל מהליכה קלילה ועד ריצת מרתון  בעל עיצוב טרנדי ויוקרה.

צילום: אלכס ליפקין

Moses מותג כחול לבן המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי. הקולקציה של כפכפי מוזס המשלבת בין סטייל ונוחות, מציגה בקיץ הקרוב את מיטב הטרנדים הכי חמים מהארץ ומהעולם. מגוון של עשרות צבעים המאופיינים בצבעי קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים. קהל היעד: נשים גברים וילדים. עקרון ה- FREEDOM "כפכף החופש", מייצג את מהות המותג: החופש של כל אדם ללכת בדרך הייחודית לו. נעליים הן טבעוניות וקיבלו את התו של אגודת VEGAN FRIENDLY.

Seventy nine– מותג הפרייבט לייבל  ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה. בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעליים אופנתיות לנשים , במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, המשדרגות כל לוק  הקאסיקה במיטבה, קווים נקיים וגימורים נפלאים וכמובן ללא להתפשר על הנוחות.

צילום: חול

Natural world– מותג אקולוגי 100%, עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ  הקיימות וטרנד המחזור על הפרק הקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית. המותג מציג שני סילואטים עיקריים וכ- עשרה צבעים שונים ומובילים לקיץ הקרוב. הנעליים הן טבעוניות וקיבלו את התו של אגודת VEGAN FRIENDLY.

Magma + Candy –נעלי ילדים עם דגמים חגיגיים וגם יומיומיים. העונה יש דגמי סנדלים העשויים בטכנולוגיה ייחודית המקנה נוחות מקסימלית בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות  בנוחות והרבה בסטייל.  צבעוניות בולטת: גווני הפסטל, וורודים והמטאליים.

צילום: אלכס ליפקין

בנוסף תחת הרשת קיים המותג האהוב דיזיגיאול תיקים אופנתיים בכל הגדלים והמותג הקוסמטי הימלאיה שמגיע היישר מהודו 100% טבעי ימכר ברשתות השיווק ובחניות הרשת.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה