עמוד הבית » הטרנדים הצבעוניים של 2021

הטרנדים הצבעוניים של 2021

באדיבות גלריית GLOW, צילום יחצ חול
שנת 2020 המאתגרת (שאם נודה על האמת, כולנו רק מחכים שתיגמר) מובילה את סצנת העיצוב הבינלאומית ללטוש עיניים לטרנדים ולמגמות של שנת 2021 מוקדם מהצפוי.

השנה הבאה תושפע מהמשבר ותתאפיין בעיצובים מונוכרומטיים, ענווים ושקטים הרי שעל פי תחזיות הטרנדולוגים ואתרי העיצוב הבינלאומיים ההפך הוא הנכון! תתכוננו לשנה מלאה בצבעוניות נועזת חמימה ועמוקה בכל פינה בבית ובדגש על תחום התאורה!

לדברי אבי דניאל, מנהל אולם תצוגה של חברת GLOW, יבואנית מותגי תאורה מהחשובים והמובילים בעולם (בין היתר DELTA LIGHT הבלגי,  iGuzzini ו-TOOY האיטלקיים), בשנת 2021 נראה שהצבעוניות העזה והדרמטית רק תלך ותצבור תאוצה.

מצד אחד של הסקאלה נראה גופי תאורה בגוונים של זהב, פליז ושחור ומצד שני מגוון רחב של מנורות בגוונים פסטליים וגופים בצבעים דומיננטיים כמו כתום, תכלת וירוק בקבוק.

באדיבות גלריית GLOW, צילום יחצ חול

בנוסף, לצד גופי התאורה האמורפיים והגיאומטריים שמאוד פופולריים בשנים האחרונות, נראה גם גופי תאורה עשויים קרמיקה, עם קריצה ברורה לסגנון הרטרו.  מותג התאורה האיטלקי Ferroluce למשל השכיל ליצור קולקציית מנורות מאריחי טרקוטה שבורי בעלי גוון עמוק ועז, ש דווקא מעצם היותם ארעיים לכאורה ולא לגמרי מושלמים, הם מייצרים הרמוניה בחלל והופכים אותו לפרסונלי ומלא אופי".

באדיבות גלריית GLOW, צילום יחצ חול

 

גלריית GLOW– רחוב כנרת 10 , איירפורט סיטילוד

www.lighting.co.il/glow

הוספת תגובה

הוספת תגובה