עמוד הבית » הטרנדים לחורף של essie

הטרנדים לחורף של essie

גווני סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול
מותג הלקים הניו-יורקי האייקוני ESSIE חושף את הטרנדים בלקים לעונת החורף הקרובה, המתאפיינים בגוונים חדשים, החל מהמראה הדרמטי, מסתורי וחושני, ועד הצבעים האופנתיים בחורף 2020 על מסלולי תצוגות האופנה: הבורדו יין , שזיף עמוק, שחור דרמטי, חום אדמה וניוד.

צבעוניות של בורדו יין:

אחד מהגוונים שיובילו את עונת החורף הקרובה הוא צבע בורדו חמים. הבורדו הוא טרנד שאינו יוצא מהאופנה לעולם, והחלק הטוב ביותר – הוא מתאים לכל אישה. בחורף, הבורדו העמוק ישדר קלאסיות, אופנתיות וגם סקסיות חושנית.  הוא יחמיא גם לציפורניים ארוכות וגם לקצרות, ויככב בניואנסים שונים, בעיקר עם נטייה לסגלגלות עמוקה ואפילו עם אלמנטים מנצנצים בסגנון כריסטמס.

גווני סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול

 ניוד ואלגנטי:

קלאסיקה לעולם לא יוצאת מן האופנה, וגם השנה אנחנו רואים ידיים ענוגות ומטופחות במראה טבעי אך למעשה מטופחות ומוקפדות. הציפורניים המסודרות צבועות בלק בגוון עור או בגוון ורדרד חלבי, ומשדרות ביטחון עצמי נינוח נפלא.

 

שחור קלאסי ומהפנט:

הלק השחור שויך בעבר אוטומטית לצעירות ובעיקר לנערות רוק פרועות. כיום, הלק השחור הוא חלק מהלוק הקלאסי של אישה כמעט בכל גיל. גם על השטיחים האדומים בטקסים הכי נחשבים, אפשר לראות כוכבות שמכניסות עניין ואדג'יות למראה הקלאסי כשלציפורניהן לק שחור נועז. הצבע השחור ממשיך לשלוט ובגדול בעונה הקרה, על כול הנשים ובכול העולם.

לדברי מאיה לזר – מנהלת הדרה של המותג ESSIE: "העונה נראה ציפורניים ארוכות בשלל צורות שיוף כמו שפיץ, שקד, אובלי או בלרינה. ציפורניים ארוכות ומחודדות מתכתבות באופן מושלם עם הטרנד החורפי שהולך לככב".

גווני סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול
גווני סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול