עמוד הבית » הטרנד הבא: תוספות השיער של אופק אהרוני

הטרנד הבא: תוספות השיער של אופק אהרוני

הספר אופק אהרוני צילום רפי דלויה
אופק אהרוני מעצב שיער ועוסק בפתרון בעיות שיער של דילול, התקרחות מקומית, שיער שבור וחסר נוכחות, הוספת אורך או מילוי ונפח, ועוד.

אופק, מה מייחד אותך בתחום תוספות השיער?

"אני מומחה בפתרונות לכל בעיות בשיער בטכניקות מתקדמות. אחרי שנים של ניסיון וידע, אני מוביל בתחום. היום תוספות שיער הן טרנד חזק וההתייחסות אליהן היא כלאבזר אופנתי שמשדרג כל לוק. אני מומחה בבניה של מראה חדש וטבעי לאשה בין אם זה עם תוספות מיחידה אחת קבועה, או תוספות יחידות. כל התוספות שלי עשויות משיער טבעי ואיכותי ובמנעד רחב של טקסטורות וגוונים. בעזרת תוספות השיער אני יכול לשנות את המראה מקצה לקצה וכך להפוך את הלקוחות למאושרות. אני עובד רק עם החומרים הטובים ביותר ויש לי ידע וניסיון רב שמציב אותי בראש הפירמידה".

למי נועדו תוספות השיער?

"לכולן, צעירות ובוגרות, נשים בכל הגילאים. כל מי שיש לה בעיה עם השיער מכל סיבה שהיא תמצא את הפתרון הנכון אצלי. זה כולל נשים הסובלות מדלילות בקדמת הראש או התקרחות מקומית, נשים שעברו החלקה והשיער שבור ולא מתארך. גם לנשים הסובלות מבעיות רפואיות אונקולוגיות, בעיית הטריכוטילומניה בה תולשים את השיער באופן כפייתי פעולה הגורמת לאיבוד שיער והתקרחות באזורים מסוימים, מחלות אוטו אימוניות, נשים החוששות משימוש בכימיקלים ועדיין רוצות גוונים וצבעים, ועוד. אני יודע לתת את הפתרון האולטימטיבי לכל אחת לפי צרכיה".

האם התוספות הן רק לנשים עם בעיות בשיער?

"ממש לא, נשים בכל גיל רוצות להיראות טוב תמיד. להיות עם שיער מטופח, שופע ויפה. מגיעות אלי הרבה בחורות צעירות שרוצות לשדרג את המראה. בעזרת תוספות שיער ניתן להגשים חלומות ולהפוך תוך עשרים דקות לבעלת שיער ארוך גלי ושופע. תוספות שיער מתאימות גם לאלו שרוצות לעשות מעבר משיער מתולתל לחלק ובמיידי, נשים שמגיעות לשלב "מעבר" בין שיער קצר לארוך וכך פותרות את השלב הקשה, לנשים שפוחדות משינוי ועדיין רוצות מראה חדש, מי שחוששת לצבוע שיער באופן תכוף או לעשות גוונים עם חומרים כימיקליים העשויים לגרום לנשירת שיער או תופעות לוואי, וגם מי שרוצות להאריך את השיער. תוספות השיער הן הפתרון האולטימטיבי לכולן".

איך תוספות שיער מתקשרות עם תחושת שליחות?

"שיער הוא עטרת ראשה של כל אישה. השיער הוא כוח, הוא היופי והמסגרת של הפנים. כשאשה מאבדת את השיער מכל סיבה, היא מאבדת את הביטחון העצמי שלה ואת שמחת החיים. אני נפגש מדי יום עם נשים עצובות שלא יוצאות מהבית. בעזרת תוספות השיער בעיקר של היחידה הקבועה שהופכת לחלק אינטגרלי מהמראה של האישה, אני מחזיר להן את האור בעיניים ואת הנשיות. אני מגשים חלומות ובגדול. החוויה שאני עובר עם אותן נשים היא חזקה ועוצמתית גם עבורי, והן מרגישות כי תוספות השיער הן הצלת חיים עבורן".

"יותר מזה, במקרים רבים אני מצליח להבריא את שיער ראשן. לדוגמה, מחלות אוטואימוניות תוקפות את הגוף במצבים של לחץ ומשבר. איבוד שיער הוא אחד הסימפטומים של המחלה. ברגע שהתאמתי לנשים אלו תוספת שיער והן חזרו להיות נשיות ויפות, הגוף והנפש נרגעים, המחלה נעלמת והשיער חוזר לצמוח. כך הדבר גם לגבי נשים התולשות את שיערן. התוספת של היחידה הקבועה מונעת מהן מלהתעסק בשיער ואחרי תקופה הוא שב וצומח. מהמספרה שלי יוצאות רק נשים מאושרות ועם חיוך גדול".

צילום רפי דלויה

איך מתנהל תהליך בנית תוספות השיער?

"אחרי פגישת ייעוץ מקצועית, ובדיקה של התאמה רפואית ותאום ציפיות, התהליך אורך 20 דקות והאישה זוכה במראה חדש והופכת למאושרת. מאישה עם שיער מדולל היא יוצאת עם רעמת שיער, עם נפח, עם הגוונים שהיא רוצה ובאורך שחלמה. תוספת השיער של יחידה קבועה מתחברת בחלק העליון של הראש והיא הפתרון לנשים הם דילול בקדמת הראש והתקרחות בחלק העליון של הראש. היחידה קבועה ואינה מגבילה מבחינת תנועה או שגרת חיים. ישנן תוספות בודדות שנועדו להארכת שיער, להענקת נפחים, ושילוב של גוונים בשיער הטבעי ללא צורך בחומרים כימיקלים. אני מחבר את התוספות לרוב עם הלחמה פולימרית העשויה מניילון, נספגת בשיער, ואינה תולשת אותו. במקרים של שימוש במדבקות, אני מקפיד להשתמש רק במדבקות מיוחדות ואיכותיות שאינן גורמות נזק לשיער הקיים".

צילום רפי דלויה

מה הן היתרונות בתוספות שיער?

"לנשים בעלות שיער קצר ישנו פתרון עש שהשיער יתארך וזה לא לכל החיים עד השיער השתקם ויתרפא כולל פאנים עד שהשיער יהיה בריא יתרה מכך, ישנן נשים שרוצים לעשות בליאז' או גוונים כחולים ירוקים וחוששת לשנות את הטקסטורה , התוספת היא הפתרון לשינוי והתעוזה"

איך מתחזקים את תוספות השיער?

"הטיפול בתוספות השיער אינו דורש שינוי בהתנהלות הרגילה. יש להתייחס לתוספות כמו לשיער הטבעי שלך. אחת ל-4 חודשים יש להיכנס אלי למספרה היות והשיער מתארך ולכן יש צורך להרים את התוספות".

האם תוספת השיער מגבילה בתנועה?

"התוספות אינן מגבילות בתנועה, אפשר להשתולל, לרקוד, לעשות ספורט וגם לישון איתן. כשרוצים ניתן לאסוף לקוקו, ולעשות כל עיצוב שיער שבא לכן. כהוכחה ראו את כל סלברטאיות העולם, כמו ריאנה או ביונסה שמסתובבות קבוע עם תוספת שיער של יחידה קבועה בקדמת הראש, מופיעות רוקדות ולא מוגבלות במאומה".

ממה עשויות תוספות השיער?

"משיער טבעי איכותי, שיער מכל העולם, ברמה ובסטנדרטיים הגבוהים ביותר. התאמת התוספות היא אישית לכל אחת, על פי הפרופורציות האישיות של כל לקוחה. היחידה הקבועה נושמת בדיוק כמו השיער הטבעי, ולכן השיער הטבעי מתחת ליחידה הקבועה, ממשיך לצמוח ומרפא את עצמו".

צילום רפי דלויה

לדבריו של אופק "אנו רוצות להראות כמו קרדישיאן, מדונה ריאנה  וזה נעשה ע"י יחידת שיער מלמעלה , הזמרות על חייבות להשתנות לא רק במוזיקה אלא גם בלוק והמודל הופך לחיקוי בעולם ולהראות אחרת עם תוספת שיער"

מספרת אופק אהרוני, אורי צבי גרינברג 25, תל אביב, אזורי חן

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה