עמוד הבית » היא לא יודעת מה עובר עליו

היא לא יודעת מה עובר עליו

צילום: pexels
החיים שלי מתחלקים לשניים אמר שהתיישב מולי. גבר כובש, רהוט, חינני, יפה טוהר. גופו האתלטי תחום בחליפה יוקרתית שמאוד מדגישה ומחמיאה למידותיו ועדין נראה כי כולם מבחינים בכך חוץ ממנו.

יש את החיים שאני חולם עליהם ומנסה בכוח, לאחרונה אפילו די באונס, להתאים אותם לחיים האמיתיים שלי, שנראים יותר כמו 'החלום ושברו'.כל חיי עבדתי קשה כדי שאגשים את מה שתמיד רציתי: אישה שתהיה החברה הכי טובה שלי, ילדים בריאים ומאושרים, בית נעים, מרווח ומפנק לכולנו, גינה מטופחת, בריכה קטנה, גריל חשמלי גדול, טאבון משוכלל, הכול כדי לארח כמה שיותר משפחה וחברים למפגשים מהנים יחד, וזהו! באמת שזה החלום שלי!

לכאורה כלפי חוץ הכול התגשם. רק שאני יודע היום, בתוך תוכי, שהכל היה פייק. הכל היה אשליה, לא אמיתי, אשתי לא ממש היתה שלי, אהבה גדולה היא לא חשה כלפי כנראה, ותיכף כל מה שבניתי עומד להתפרק, כי אני יודע שזהו, אני עומד להתגרש.

צילום: pexels

אני נשוי לאישה שמאוד אוהבת את עצמה. נסיכה של ממש. ולי לא אכפת היה לדאוג לאהובה שלי כל השנים. גם אם אני עובד הרבה מאוד שעות מחוץ לבית, עבודה שיש לצידה אחריות כבדה והמון לחצים. כשאני בבית אני משתדל לעשות כמעט הכל: כביסות, בישולים, סידורים. אולי חוץ מקניות שהיא עושה, אני מקפיד לעשות את הרוב. אין לי בעיה. אני אוהב את הבית ואת כל מה שקשור בכך ועושה הכל באהבה.

אשתי מאוד אוהבת ספורט. היא חברה כבר שנים רבות באחת הקבוצות הידועות בארץ שבמסגרתה הם עושים המון ספורט שמשלב תרומות לקהילה ומסתבר שעוד כמה דברים על הדרך….

לפני כמה שנים נודע לי על רומן שהיא ניהלה עם אחד מחברי הקבוצה שם. זה התגלה במקרה דרך מכרים משותפים. אני זוכר שהיא התנצלה בפני, אמרה לי שזה ממש היה חסר משמעות ושגם ככה הוא עזב את הקבוצה.

צילום: pexels

להגיד שלא היה לי קשה? להגיד שלא כאב לי? זה שקר. אבל עבדנו על היחסים ואני רציתי להמשיך בבניית החלום שלי כנראה עד כדי עיוורון אז המשכנו. ככה התגלגלנו עוד כמה שנים שברקע תמיד היו עניינים. בעיקר העובדה שהיא לא זזה בלי הטלפון הנייד שלה. הוא מחובר אליה במין אובססיה קיצונית. לכל מקום היא לוקחת אותו איתה, אפילו למקלחת ולשרותים. הנייד שלה כמובן נעול בסיסמה ואין מצב שהיא תתן למשהו לגעת בו ולו לשניה. זה תמיד צרם לי אבל כיבדתי את פרטיותה.

ישר הנהנתי, כל כך שקוף. חלק בלתי נפרד מכרוניקה של בגידות היא התלות והחיבור הבלתי ניתן לניתוק של הבוגד למכשיר הטלפון שלו. פלוס כמובן קוד מורכב ובדר"כ  כפול, ומחיקת השיחות מהוואסאפ.

מי שבודק את מכשיר הטלפון של הבוגד מגלה שתמיד תחת שם מסוים פתאום באורח פלא לא קיימת היסטורית שיחה, כלום, מקסימום שורה קטנה ותמימה שהושארה שם במכוון במקרה ומשהו באמת יבדוק. הוא המשיך בכאב לספר איך לפני כמה ימים, כשהם היו בבית, היא היתה צריכה להיכנס לשיחת זום  דרך המחשב שלה שנמצא בחדר העבודה.

הוא תיאר בפני כיצד ניצל מהר את העובדה שהיא הניחה בבהלה את מכשיר הטלפון שלה, שניה אחרי שהשתמשה בו ורצה לזום, כך שהמכשיר טרם נסגר והוא החל מיד לבדוק מה קורה שם.הוא קלט שם ,ליתר דיוק כמה שמות של גברים, שתחת שמם ההתכתבות שנוהלה עימם לאחרונה לא קיימת.

הוא המשיך לבדוק. לנצל כל רגע שהיה לו כל עוד היא לא חוזרת. וכך חלף הזמן והוא גילה שהיא רשומה לאתרי היכרויות, כאלו שקיימים למטרות מאוד ברורות. הוא קרא צ'אט שלה ששכחה למחוק באחד האתרים. וכל הזמן הזה הוא ממשיך להגיד לעצמו שזה נורמלי זה עוד סביר. היא לא עושה כלום, מתכתבת.. מותר. לא נעים, לא נחמד, אבל מותר. הסביר לי חצי מתנצל.

ואז…הוא מספר, כשצריכה לנחות עליך האמת בפנים היא נוחתת. הוא זע בכיסא בחוסר נוחות ותיאר בפירוט איך אשתו סיימה את שיחת הזום שלה ונכנסה לוואטסאפ שעל המחשב שלה. שוכחת לגמרי את המכשיר ששכחה על שולחן המטבח ונמצא בידיו של בעלה. שוכחת לגמרי שהמחשב שלה מסונכרן עם הנייד שלה. לא מודעת כלל לכך שבעלה יושב חדר לידה, אוחז את הטלפון שלה בידו וקורא שורה אחר שורה את מה שהיא כותבת בזמן אמת לאחד המאהבים שלה.

את מה שנכתב שם אי אפשר לפספס. זה לא פלירטוט או שיחת סקס, הוא אמר לי. זה תיאור מפורט של מערכת יחסים ארוכה, שכוללת הכל: סקס, אהבה, והמון חוויות משותפות. הרגשתי שאני מאבד את זה! שעוד דקה או שאני דוקר אותה או שאני חוטף התקף לב! צילמתי מהר את ההתכתבות שלה מהטלפון שלי. שלחתי הכל ישירות אליה לוואטסאפ וכתבתי לה שתי מילים-חבל, הרסת והלכתי.

צילום: pexels

יומיים נעדרתי מהבית. הייתי חייב לנשום, לעשות סדר בראש בלב. להבין מה אני רוצה, מה חשוב לי. כשחזרתי לדבר איתה היא אפילו לא הכחישה. היא אמרה לי את המשפט הכי נורא שמשהו שאתה אוהב יכול להגיד לך: ככה אני וזה מה שאני צריכה. בלי הריגוש הזה, בלי יחסים נוספים, אני לא יכולה לחיות. זה לא מספיק לי ותמיד כנראה אצטרך מסביב. אפשר לעשות את זה יחד אפשר להתגרש. הכדור במגרש שלך.תכיני בבקשה הסכם גירושין ותשלחי לה, הוא חתם בנחישות את פגישתנו. ככה לא חלמתי שיהיה אמר בכאב שניה לפני שנפרד ממני ויצא.

צילום: pexels

 

תובנות חשובות בנושא בגידות –

  1. .בגידות הן דבר סובייקטיבי מאוד. מה שנחשב אצל האחד בגידה לא יחשב כך אצל האחר. ולכן כל אחד בתוך מערכת היחסים שלו צריך לבדוק מה נכון עבורו ולהימנע מעצות חיצוניות.
  2. לא כל חשד לבגידה חשוב לבדוק ולתעד על ידי חקירות וכו'- כשמגיע אלי לקוח והוא מתאר חשד שבן הזוג בוגד בו, אני תמיד בודקת עמו לעומק על מה זה יושב כדי לדעת אם יש חשיבות לתיעוד מסודר מבחינה ראייתית של הבגידה , על ידי חקירה למשל. יש פעמים שהצורך בחקירה מתייתר לחלוטין, לדוגמא, כשבכל מקרה יש רצון להתגרש ותיעוד הבגידה לא יקנה כל יתרון משפטי. מיותר להיכנס להוצאות כלכליות כבדות ולהסלים את היחסים במשפחה.
  3. אין אשם בנישואין בביהמ"ש האזרחי- חשוב לזכור כי בביהמ"ש לענייני משפחה אין כל השפעה אם היתה בגידה אם לאו בניהול התיקים. לא לעניין חלוקת זמני השהות בין ההורים, לא לעניין גובה המזונות ולא לעניין זכויות קניניות רכושיות וכספיות.
  4. בביה"ד הרבני יכולה להיות משמעות לבגידה לעניין חיוב בכתובה. כלומר האישה יכולה לקבל פיצוי מהבעל עבור בגידה, הפוך לא. אך לא בכל מקרה ותמיד לזכור ש"אין כפל מבצעים" גם אם הוכחה בגידה, לא יהיה חיוב בכתובה אם האישה אמורה לקבל כספים במסגרת התיק הרכושי ממוני.
  5. לא משתמשים בבגידה ככלי לסחיטה ובטח שלא מערבים את הילדים.

זכרו בסוף הקארמה תמיד עובדת!

מאת: גלית צור עורכת דין ומגשרת

הוספת תגובה

הוספת תגובה