עמוד הבית » סיפורה של אנה

סיפורה של אנה

צילום:pexels
הסיפור של אנה לא שונה מסיפורן של לא מעט נשים אחרות, אולי הוא רק מוקצן יותר: ילדות קשה במשפחה עניה. אבא איש דת מאמין מחוץ לבית, אך בתוכו אלים ובעיקר מקטין את אשתו אמה של אנה, שנאלצה לבסוף לברוח מהבית ולקחת עמה רק את אחותה של אנה, האחות הפחות מועדפת על האב.

אנה גדלה לבד עם אביה ונאלצה למלא גם את תפקיד האישה בבית: לנקות, לכבס, לבשל ולעבוד במספר עבודות כדי לתמוך בפרנסת המשפחה, או לפחות מה שנשאר ממנה. כשאין כל קשר וסימן חיים מאחותה או מאמה. כך חלפו השנים, עד שיום אחד נשמעה דפיקה בדלת. אנה פתחה ובקושי זיהתה את אחותה הגדולה שניצבה בפתח. השנים אמנם עשו את שלהן אך אהבת האחיות לא דעכה. אחותה של אנה סיפרה לה שהיא ואמה חיות כבר שנים הרחק בעיר גדולה והן רוצות שאנה תצטרף אליהן. וכך היה.

אנה ארזה מזוודה עם מעט הבגדים שהיו ברשותה ועברה למשפחתה בעיר הגדולה. שם אנה גידלה את העולם הגדול, ועולם גילה אותה, ובעיקר את קולה הנדיר והכריזמה שלה על הבמה.

רק שאנה, כמו הרבה נשים שחוו התעללות ואלימות במשפחה, גם אם לא ישירות כלפיה, נתקעה עם אותו מודל שראתה ונישאה לגבר שלא היה שונה מאביה. אמנם הגבר הזה היה האמרגן שלה וסיפק לה קריירה והכרה, לפחות מקומית, אבל לקח ממנה את כל הכסף שהרוויחה, את עצמאותה ובעיקר את כבודה.

צילום:pexels

אנה ילדה לו שני בנים מקסימים שנאלצו לראות, בדיוק כפי שאנה ראה בילדותה, את אמם חוטפת מכות מאביהם. את אימם מושפלת. את אימם האהובה, החרוצה והמוכשרת הופכת לצל של אדם.

צילום: באדיבות עו"ד גלית צור

אנה מאסה בחיים.

כמויות כדורי ההרגעה שנטלה הובילו אותה להתמוטטות קשה, ובתמיכתה של אמה גם היא החליטה לברוח. לברוח מהגיהינום שחיכה לה בבית ובעבודה, מהגהינום שייצר לה יום יום, שעה שעה, בעלה היקר. אנה נמלטה מהבית כשאפילו מזוודה היא לא לוקחת איתה, שוטטה ימים ברחובות, רעבה עייפה ושבורה.

צילום:pexels

נדרש לא מעט על מנת שאנה תבין שהחיים חייבים להתנהל אחרת, עבורה ועבור בניה. ומי שיכול לקבוע איך הם יתנהלו זו רק היא! אנה עבדה קשה לפתח את עצמה כזמרת, לפרוץ לתודעה, להגיע להכרה ארצית ואח"כ עולמית. אנה לא וויתרה. היא הקריבה המון אבל הייתה נחושה. אנה מיי הילדה הקטנה מעיירה נידחת, היא היום האישה שכל אדם בעולם מכיר, מעריץ, אוהב ובעיקר רואה בה אישה חזקה, עצמאית, מוכשרת ועשירה בזכות עצמה.

אישה אמיתית!!!

אנה מיי היא טינה טרנר האחת והיחידה! אבל הסיפור הזה לא צריך לעלות על במות התיאטראות בלונדון כסיפור נדיר, הסיפור הזה יכול להפוך לסיפורה של כל אישה שמחליטה יום, חרף כל מה שעברה, שהיא אחראית לגורלה ולגורל ילדיה! היא אחראית לאיך שחייה יראו! היא אחראית והיא יכולה, בנחישות, מאמץ, התמדה ואמונה להיות פשוט THE BEST!!!!!

צילום: באדיבות גלית צור

מאת: גלית צור עורכת דין ומגשרת,

לפניות: tzurlaw2017@gmail.com

הוספת תגובה

הוספת תגובה