עמוד הבית » הכחול של קים קרדשיאן

הכחול של קים קרדשיאן

קולקציית קיץ 2019 של מותג הלק אורלי
מריו דדיואנוביק – המאפר הקבוע של קים קרדשיאן העלה בשבוע שעבר לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של הדיווה שחשפה טרנד חדש – עפעף אקסטרימי בצבע כחול אלקטריק.

לכחול מנעד גוונים כמעט אינסופי, וכולם לוהטים – כחול נייבי עמוק, כחול פרוסי, רויאל מלכותי או אלקטריק, תכלת אופטימי, אינדיגו וכמובן כחול מטאלי. מסיבה זאת הוא ורסטילי. למראה יומיומי, ניתן  לאפר את העפעף העליון בגוונים טבעיים ולהדגיש בכחול רק את תיחומי העיניים. למראה דרמטי יותר – עין מעושנת בגוונים של כחול יעניקו דומיננטיות עוצמתית ונוכחת. ניתן כמובן גם להחליף את האייליינר השחור הקלאסי באייליינר כחול או במסקרה כחולה. אם תרצו לשדרג מראה במהרה מהיום לערב, הניחו באמצעות האצבע כתם צללית כחולה מטאלית במרכז העפעף ומראה האיפור שלכן ישודרג במהרה". אומר גורו המייקאפ בועז שטיין.

"הכחול מועדף גם על חובבות הציפורניים בשל העובדה כי מדובר בגוון נועז ובולט הדומה לגוון האדום הלוהט" מסבירה חני אטיאס המדריכה הראשית של ORLY. "היתרון של הגוון טמון ביכולתו להתאים לכל גוון עור, עם זאת עבור בהירות עור מומלץ לבחור בכחול בדרגת כהות גבוהה על מנת ליצור אפקט של ניגודיות בעוד שלבעלות גוון עור כהה יתאים יותר כחול בדרגת כהות בינונית".

אייליינר שיק כחול אלקטריק וסגול
צילום יחצ
צללית בועז שטיין
צילום יחצ
צילום יחצ איב סאן לורן
PUPA צללית נוזלית made to last Liquid Eyeshadow גdeep blue
צילום יחצ

לינק לאינסטגרם של מריו דדיואנוביק: https://www.instagram.com/makeupbymario/?hl=en