עמוד הבית » הכירו את המוצרים אשר טומנים בחובם מגוון רחב של שימושים

הכירו את המוצרים אשר טומנים בחובם מגוון רחב של שימושים

צילום:pexels
ישנם מוצרים אשר מאפשרים ליהנות ממגוון רחב של תועלות ושימושים כאשר, כל "הטוב" הזה, מצוי באותה אריזה אחת בודדת (בה אותו המוצר הרב שימושי מאוחסן) – חלק מהמוצרים הללו נמצאים כמעט אצל כל אחד מאיתנו בבית - רק שרובינו כלל לא מודעים למגוון השימושים הטמונים בהם

אז בכדי שגם אתם תדעו באלו מוצרים מדובר ומה ניתן לעשות איתם, להלן סקירה של חלק מהמוצרים ושל השימושים אותם הם מאפשרים:

חמאת שיאה
חמאת שיאה מהווה כמוצר קוסמטי, אשר מבוסס על חומרים טבעיים כמו ומינרלים וויטמינים.
חמאת השירה מיוצרת מאגוזים מיוחדים בשם KARITE (הגדלים באפריקה), אשר עוברים תהליך של כתישה ושל בישול, במהלכו נוצר שומן, המהווה למעשה את הבסיס לחמאת שיאה.
לחמאת שיאה יש לא מעט סגולות ושימושים שכדאי ומומלץ להכיר ובין היתר: חמאת שיאה מסייעת לריפוי העור מפני כוויות ופצעים שונים, החמאה  יכולה להוות תחליף טבעי לקרם הגנה מפני השמש, לחות לשפתיים, בכוחה להוסיף ברק לשיער ולמנוע יובש בקרקפת והיא אף משמשת כתכשיר אנטי – אייג'ינג.

סודה לשתייה
כמעט לכל אחד מאיתנו יש את אותה שקית קטנה עם אבקת סודה לשתייה בבית – כאשר, לרוב, אנו משתמשים באותה האבקה (אשר עולה שקלים בודדים) בעיקר בעת הכנת עוגות ועוגיות – כאשר, תפקידה במקרה הזה הוא להעניק סוג של פריכיות.
אבל, מה שרבים מאיתנו לא יודעים שלסודה לשתייה יש עוד שורה ארוכה של שימושים ותועלות ובין היתר: בכוחה לסלק ריחות רעים מהמקרר, היא יכולה להוות כתחליף למשחת שיניים (יעילה בהסרה של פלאק), סודה לשתייה יכולה להוות כתחליף לדיאודורנט ושימוש נוסף לאותה הסודה לשתייה הוא עבור חיטוי של צעצועי ילדים ופריטים אחרים.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים מהווה גם הוא כמוצר שיש כמעט לכל אחד מאיתנו לבית ולרוב אנו משתמשים בו להכנת סלטים ומאכלים אחרים. אבל, החומץ תפוחים נחשב כיעיל לעוד מגוון רחב של שימושים שכדאי להכיר ובין היתר: דאונדורנט טבעי (בשילוב עם מים, בכוחו להרוג את כל הבקטריות שגורמות לריח רע), סיוע לטיפול באקנה ובבעיות עור, טיפול בקשקשים וביובש בקרקפת, טיפוח הציפורניים, סיוע בהפחתה במשקל, סיוע לעיכול, שיפור המערכת החיסונית.. ואלו הם רק חלק מהתועלות של חומץ התפוחים – כך שיאן ספק שניתן להרוויח מהמוצר הנגיש, הזמין והזול הזה.

שמן קוקוס
שמן קוקוס מכיל בתוכו שילוב של חומצות שומן ולמעשה, מהווה כאחד מהמקורות העשירים והמומלצים ביותר לשומן רווי עבור האדם.
רבים עושים שימוש בשמן קוקוס רק לצורך טיגון או לשימוש במאכלים שונים, אבל למעשה, לשמן קוקוס יש עוד לא מעט שימושים נוספים ובין היתר: בכוחו לסייע בהגנה מפני קרני השמש, שטיפת פה עם שמן קוקוס יכולה לסייע במלחמה נגד חיידקים הגורמים לעששת ולמחלות חניכיים, בכוחו של שמן קוקוס להעניק לחות לעור (וגם יש לו ריח נעים במיוחד), בזכות התכונות האנטי דלקתיות המצויות בו, השמן קוקוס נחשב כיעיל לטיפול בעקיצות יתושים וחרקים, השמן קוקוס יכול להגן על השיער מפני נזקים, שמן קוקוס נחשב כמומלץ לעיסוי של תינוקות רכים בנוסף, שמן קוקוס אף מסייע להחלמה של פצעים.

כאמור, בלא מעט מקרים ידע יכול להוות ככוח, כי מי שבוחר לאסוף מידע על מוצרים שונים, על הרכיבים ועל התועלות שלהם, יכול לגלות שהם יעילים למגוון רחב של מטרות – ובמקרים רבים, אם רוכשים את המוצרים הללו, קיימת אפשרות לחסוך לא מעט כסף מכיוון שהם יכולים להוות כתחליף עבור מספר מוצרים שונים.