עמוד הבית » דירות יוקרה למכירה בתל אביב

דירות יוקרה למכירה בתל אביב

צילום: FREEPIK
העיר תל אביב הינה אחת מהערים המרכזיות בישראל, בתוכה מתקיימים מגוון של אטרקציות תרבות החל מכאלו שניתן לטעום מהן טעמים שאין במקום אחר בעולם ועד להצגות שכבשו את הבימות הגדולות של אירופה וארצות הברית. ומבין כל אלו העיר שקיבלה את התואר ''העיר היקרה בעולם''

אפשר למצוא מגוון רחב של דירות, החל מדירות להשקעה וכמובן דירות למגורים אך מה קורה עם דירות היוקרה בעיר היקרה?
ובכן נראה כי הביקוש לדירות אלו איננו קטן עם השנים, לצד הביקוש התווספו גם בשנים האחרונות פרויקטים רבים ואזורים ששינו את פניהם והפכו לאזורי יוקרה.

אנדרומדה יפו מתחם יוקרה

גבעת אנדרומדה בחלקה היפואי של תל אביב סומנה עוד משנות התשעים כאחד האזורים הרומנטיים של המזרח התיכון, הגבעה אשר נושקת אל הים התיכון לצד מבנים עתיקים וחדשים ותחושת חוף עירונית קורמת עור וגידים והופכת לאזור יוקרתי. בימים אלו מתקיימת בנייה על הגבעה והיא מקבלת צורה מחמיאה מאוד, דרכה ניתן לראות את מתחם אנדרומדה המפואר בו יוכלו להנות הדיירים העתידיים מבריכת שחייה מחוממת, אבטחה במשך כל היממה והשבוע, בתי קפה במתחם עצמו, מתחם ספא ועוד. הדירות בפרויקט נעות בין דירת 3 חדרים עד דירת 4 חדרים, כאשר דירות אלו מעוצבות בהשראה יוונית ומעניקות תחושת תאורה ואור לכל דירה לצד מרווח גדול ועיצוב בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

Port Tlv

אחד מהפרויקטים הייחודים שנבנים כיום בעיר תל אביב ממוקם במרכזו של נמל תל אביב, מה שמעניק לא רק מיקום ייחודי אלא חווית חיים שונה לחלוטין. הפרויקט שנבנה על ידי "קבוצת חג'ג' " האחראית על פרויקטים רבים ברחבי המדינה, מציב סטנדרטים חדשים לבנייה ועיצובים שאינם עוד נראו בישראל. אחד המאפיינים הבולטים בפרויקט אלו הדירות מאופיינות במרחב גדול, חלקן בעלות בריכות שחייה פרטיות כאשר ניתן לבחור החל מדירות פנטהאוז, דירות סטודיו מעולות ודירות 4 ו5 חדרים. אך מלבד כל אלו מרבית הדירות בפרויקט Port Tlv פונות אל הים ומעניקות תחושת קיץ במרבית ימי השנה אשר הופכות את החוויה ליוצאת דופן וחד פעמית.

למידע נוסף על דירות יוקרה למכירה בתל אביב