עמוד הבית » הכירו את סדרת Galaxy S23

הכירו את סדרת Galaxy S23

Galaxy S23 Series_KV_Product צילום: באדיבות סמסונג
סיאול, קוריאה – 2 בפברואר 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. חשפה הערב את סדרת מכשירי Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+ ו-Galaxy S23 וציינה עידן חדש בחוויית השימוש האיכותית והעוצמתית של מכשירי המובייל בסדרת ה- Galaxy.

המצלמה החדשה של סדרת Galaxy S23 תעניק למשתמשים את החופש לחקור את היצירתיות שלהם: מעתה יוכלו המשתמשים לצלם סרטונים במצב לילה באיכות קולנועית וזאת בסיועה של  הבינה המלאכותית במכשירים. המעבד החדש Snapdragon 8 Gen 2  פותח פתח לחוויה עתידנית בנייד הודות לבינה מלאכותית חווית מובייל מהירה ומשחק חזק ורציף עם הביצועים הגרפיים המהירים ביותר בנייד. 

מצלמה משוכללת עם כמות רבה של מגה-פיקסלים ושפע של אפשרויות מבוקר עד לילה. מכשירי Ultra מאפשרים לצלמים בכל הרמות לצלם תוכן מצוין, בקלות. היכולות החדשות של המכשיר בכל הקשור לצילומי לילה, מציבות סטנדרטים חדשים: המצלמות החדשות מציעות שיפור ומיטוב של התמונות והסרטונים תחת מגוון רחב של תנאי סביבה: מעתה יוכלו המשתמשים להנות מ: צילום השיר האהוב בהופעה, סלפי מהיר בקולנוע, תמונה קבוצתית של החברים במסעדה ועוד. התמונות והסרטונים יצאו באופן חד יותר מבעבר. אלגוריתם המבוסס בינה מלאכותית של יחידת עיבוד התמונה (ISP), והוא זה שדואג להעצמת הפרטים וגווני הצבע ומונע רעש ויזואלי, הפוגע ברוב התמונות המצולמות תחת תאורה חלשה.

לראשונה במכשירי Samsung Galaxy מגיע עם חיישן פיקסלים אדפטיבי חדש של 200 מגה-פיקסל, לצילום רגעים מרהיבים בדייקנות. החיישן משתמש בטכנולוגיית Pixel Binning (קיבוץ מספר פיקסלים יחד) כדי לתמוך במספר רמות עיבוד עתיר-רזולוציה במקביל. בעידן של היום, מצלמות הסלפי הן היום המרכיב הדומיננטי ביותר בתקשורת היומיומית שלנו: כל מכשירים מציגים מיקוד אוטומטי מהיר, ולראשונה גם מצלמת סלפי עם Super HDR שיודעת לעבור מקצב של 30fps ל-60fps להפקת תמונות וסרטונים חזיתיים חדים הרבה יותר.

צילום: באדיבות סמסונג

הסדרה מצוידת במערך שלם של כלים שלא מזכירים שום חוויית צילום אחרת. היישום Expert RAW, הזמין רק במכשירי Samsung Galaxy, מאפשר צילום תמונות בסגנון DSLR ועריכתן בפורמט RAW ו-JPEG ללא צורך בציוד צילום מסורבל. משתמשים יכולים להתנסות בתמונות אומנותיות עם חשיפות מרובות (Multiple Exposure) או בצילום תמונות צלולות של שביל החלב עם הגדרות Astrophoto בתוך יישום Samsung Camera או ביישום Expert RAW. 

יכולות הזום החדשות של היישום Camera Controller בסדרת Galaxy Watch5 יוכלו המשתמשים לצלם תמונה יציבה לחלוטין מהשעון של פרק כף היד. 

עוד מחידושי המצלמה:

  • סרטונים שצולמו תחת תאורה חלשה ובמצבים אחרים שיוצרים בדרך-כלל טשטוש, יהיו עכשיו יציבים יותר עם מייצב התמונה האופטי (OIS) הכפול הפועל בכל הכיוונים.
  •  הסרטונים משדרים תחושה קולנועית עם וידאו 8K משופר בקצב של 30 פריימים לשנייה עם זווית רחבה.
  • בינה מלאכותית משופרת מבוססת אובייקטים מנתחת כל פרט בפריים עד לרמה של איכויות זעירות בתווי הפנים כמו למשל: השיער והעיניים, וזאת כדי לשקף בבהירות את המאפיינים הדינמיים של המצולם.
  • התכונה החדשה שהוכנסה באוזניות Galaxy Buds2 Pro, הקלטת שמע ב-360 מעלות (360 Audio Recording), מאפשרת הקלטת שמע רב-ממדי לחוויית וידאו משודרגת אפילו יותר.

הביצועים החדשים מציבים סטנדרט חדש לחווית הגיימינג במובייל 

הטכנולוגיה עולה בהרבה על כל הציפיות של יוצרים וגיימרים. המעבד Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2  למכשירי Galaxy מאפשרת ביצועים ייחודים לכך, וסוללת ה-5,000 מיליאמפר־שעה.  הביצועים הגרפיים מהירים ביותר מ-40 אחוז וביצועי הבינה המלאכותית עברו גם הם מיטוב של יותר מ-40 אחוז לאיזון בין ביצועים להספק במהלך צילום תמונות וסרטונים, גיימינג בשיהוי נמוך (low-latency) ועוד. המכשיר מוכן לתמיכה בניתוב קרניים (Ray Tracing) בזמן אמת: טכנולוגיה זו המדמה את המסלול של  קרני אור מאפשרת למשתמשים לראות את הסצנות בעיבוד מציאותי. בנוסף, תא קירור האדים של Samsung Galaxy מופיע כעת בגרסה גדולה יותר על כל דגמי Galaxy S23, ומבטיח מרתונים אינטנסיביים של גיימינג בלי האטה או השהיה. 

מסך ה-6.8 אינץ'  מציע קיעור מצומצם ושטח עבודה גדול ושטוח יותר מאפשר חוויה וויזואלית טובה יותר מאשר בעבר. תכונת נוחות העיניים המשופרת, הייחודית לדגמי Samsung Galaxy, מאפשרת למשתמשים להתאים את גווני הצבע ואת רמות הניגודיות להעדפות שלהם, וכך להפחית את הלחץ בעיניים הנובע מזמן מסך בלילה. טכנולוגיית Vision Booster מכוונת עכשיו את המכשיר לארבע רמות תאורה וזאת כדי למנוע בהירות יתר וסנוור במהלך היום. 

Samsung Galaxy שומרת על הסביבה

הסדרה מרימה את הרף בכל מה שקשור לטכנולוגיות מתקדמות הממוקדות בשמירה על כדור הארץ. המכשירים בנויים מכמות גדולה יותר של חומרים ממוחזרים מאשר ב-Galaxy S22, החומרים הממוחזרים כוללים אלומיניום ממוחזר לפני שימוש, זכוכית ממוחזרת ופלסטיק ממוחזר אחרי שימוש שמקורו ברשתות דיג נטושות, חביות מים ובקבוקי פלסטיק (פוליאתילן טרפתאלט). 

 

סדרת S החדשה מביאה לראשונה לשוק את זכוכית Corning® Gorilla® Glass Victus® 2, המציעה עמידות מוגברת לשימוש ארוך-טווח ועשויה בממוצע מ-22% תוכן ממוחזר לפני שימוש. בנוסף, כל טלפון Galaxy S23 מגיע עכשיו באריזה עשויה 100% נייר ממוחזר. 

פרטיות ואבטחה ידידותית למשתמש 

אבטחה ופרטיות הן הבסיס האיתן ביותר של הסדרה. כל טלפון מגיע עם הגנת Samsung Knox, טכנולוגיה שזכתה ליותר תווי תקן ממשלתיים ותעשייתיים מכל מכשיר, פלטפורמה או פתרון נייד אחר בשוק. מרכז הבקרה להגדרות אבטחה ופרטיות במכשירי Samsung Galaxy מעניק למשתמשים נראות מלאה על כל מי שמקבל גישה לנתונים שלהם ועל אופן השימוש בהם. מבט מהיר אחד מאפשר לראות בקלות האם המידע האישי נתון לסיכון ולקבל תזכורות פשוטות לשינוי ההגדרות ולשיפור האבטחה. משתמשים יכולים גם להחליט בדיוק אילו יישומים ותוכניות יקבלו גישה למידע שלהם וכיצד יוכלו להשתמש בו. שכבה נוספת של אבטחה מפני פגיעות, באמצעות פלטפורמת Knox Vault, (שהוצגה לראשונה בסדרת Galaxy S21) מגינה על מידע קריטי באמצעות בידוד המידע הרגיש מפני שאר מערכות המכשיר, כולל מערכת ההפעלה. 

צבעים 

סדרת Galaxy S23 מגיעה בארבעה גווני מט בהשראת הטבע: שחור, קרם, ירוק וסגול לוונדר

מחירים וזמינות 

סדרת מכשירי Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+ ו-Galaxy S23 יהיו זמינים בחנויות הסלולר המורשות וכן אצל הספקים המורשים, ובחנויות האינטרנט, ובחנות המקוונת של Samsung.com. המזמינים מראש, בתקפות ה Pre Order ייהנו מערכת מתנה מיוחדת ובה: מטען אלחוטי לנייד, אוזניות Buds 2  וכיסוי שקוף.

מחירים מומלצים לצרכן:

בקרו בכתובת: www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/global או www.samsung.com/global/galaxy/.