עמוד הבית » הכירו את רכב הפנאי החשמלי היוקרתי, EQE SUV

הכירו את רכב הפנאי החשמלי היוקרתי, EQE SUV

צילום: יחצ
רכבים החשמליים וההיברידיים בישראל בעלי נתח שוק בגדילה, מרצדס מתכננת להגדיל את מספר הדגמים החשמליים וההיברידיים שהיא מציעה ללקוחותיה בישראל, כחלק ממטרתה להימנע משימוש בדלקי בנזין.

מרצדס EQE SUV. המכונית מיועדת להיות דגם מסדרת הרכבים החשמליים של מרצדס והיא מייצגת יוקרה וטכנולוגיה מתקדמת. החשיפה הראשונה של הדגם תתקיים בתערוכת החדשנות של מרצדס בקניון רמת אביב.

ה-SUV EQE מעוצב  באורך 4,863 מילימטר, רוחב 1,940 מילימטר וגובה 1,685 מילימטר, עם בסיס גלגלים באורך של 3,030 מילימטר. הרכב מעניק מרחב נדיב ויכולות תמרון גבוהות לצד יכולות אווירודינמיות מתקדמות עם מקדם גרר של החל מ-0.255Cd, הניתן בין היתר בזכות תכונות העיצוב החיצוניות לרבות שמשה קדמית שטוחה וגג ישר.

בדגם מותקנת מערכת ה- MBUX חדישה בעלת  אופציה לתצורת מסכי ה-Hyperscreen, עם שלושה מסכי מגע המתמזגים זה עם זה באופן חלק ויוצרים מסך ברוחב של 141 סנטימטר, שכוללת מערכת חסימה חכמה המבוססת מצלמה, ומטעמי בטיחות מעמעמת את מסך הנוסע כדי למנוע הסחות מצד הנהג. כמו כן, עבור חוויית סאונד מיטבית, מוטמעת לראשונה ב-EQE SUV מערכת הסאונדSerene Breeze  המפיקה צליל טבעי ונינוח למעבר נעים ונוח ממנוע בנזין לחשמלי. הנהג יכול לבחור מגוון של צלילים וגם להוסיף סאונד המותאם לסגנון הנהיגה.

צילום: יחצ

בנוסף, קיים מערכת תרמית מתוחכמת, המאפשרת שימוש בחום שנפלט מהמנוע החשמלי ומסוללת המתח הגבוה לחימום פנים הרכב. צעד זה מקטין באופן משמעותי את כמות האנרגיה שצורכת מערכת החימום ובכך מגדילה את טווח הפעילות של הסוללה. פונקציות נוספות אופציונליות  בקרת האקלים לפני הכניסה לרכב, מסנן אווירHEPA  שמסנן את האוויר שנכנס לחלל המכונית ומערכת Energizing comfort השולטת על המערכות ברכב ומתאימה את עצמה לנוחות הנהג. 

ה-EQE SUV  מוצע כסטנדרט עם מגוון מערכות מתקדמות בתחום הבטיחות והסיוע לנהג ובהן Attention assist המזהירה את הנהג בזמן אמת כאשר דעתו מוסחת,Active Brake Assist שבולמת את הרכב באופן אוטונומי כאשר היא מזהה סכנה,Active Lane Keeping Assist שפועל באופן אקטיבי בסטייה מהנתיב, מערכת סיוע לחנייה עם מצלמות היקפיות 360 מעלות, Driving Assistance Plus Package, מערכת פנסים, Digital light (אופציה) המקרינה סימוני עזר או סמלי אזהרה על הכביש, ועוד.