עמוד הבית » הכי קרוב לבית – בר שכונתי ביר גרדן

הכי קרוב לבית – בר שכונתי ביר גרדן

צילום: יח"צ
המסבאות בארה"ב ובאירופה התחילו במאה ה19 מעין בר שכונתי עבור הפועלים מהמעמד הנמוך שניפגשו לאחר עבודתם הקשה לשתות משקאות משכרים עם הקולגות לצד מלצריות נשיות ומעניינות.

עם חלוף השנים וקדמת האדם, המסבאות הפכו את ייעודם לברים אשר משמעותו דלפק שהברמן רקח משקה חריף, ובמקום היו מפגשים חברתיים גברים ונשים היו שותים בירות איכותיות מהחביות.

בעיר ראשון לציון לפני חצי שנה הוקם "ביר מרקט" בר שכונתי המהווה מפגש חברתי מתחת לבית קצת להפיג מתחים להירגע או סתם לשבת עם בת הזוג או חבר הבר מציע  כ – 30 סוגי בירות מכל אירופה ומשקאות חריפים וכמובן קולינריה כיאה למקום. כגון: שוק חזיר מבושל בבירה, צלעות חזיר ממעשנת, נקניק אנטריקוט צלעות כבש, פירות ים המוגשים כנשנוש לבירה, סלט סלמון ועוד המנות טריות ומוגשות חמות על השולחן. חלקן מוגשות כמנות שרינג.

צילום: יחצ

איגור קור בעלי המקום מסביר: "אני מאוד שמח שתושבי ראשון לציון ולא רק הם, פתחו את הלב. בחצי שנה האחרונה הצלחנו לגייס לקוחות קבועים שרואים במקום שלנו מקום חם וכייפי בו הם יכולים ליהנות מבירה טובה ואיכותית ותפריט עשיר וטעים שאנחנו מציעים, במחירים נוחים".

באירוע הטעימות הייתה הזדמנות ללמוד על סוגי מסוגי בירות שונים ייחודיות בטכנולוגיה של שמירת הבירות וטעימות. חיים ונטורה נציג יבואנית משקאות חריפים "רדקס" הסביר על סוגי הבירות וחשיבותן כיום בשוק המשקאות החריפים. יתרון של בר שניתן להגיע למקום ולרכוש בירה מהחבית טריה (מוזגים לבקבוק בירה) ממגוון הקיים ואפשרות לקחת ולשתות בבית.

צילום: יחצ

"רדקס"  חברה לייבוא ושיווק המתמחה בתחום הבירה, בעלת וותק של 20 שנה ומותגים פורצי דרך כדוגמת קסטיל, ברבר, אדלוויס, שושנע ועוד, לצד הבירות הקלאסיות מבית טוכר ובאדוויזר הצ'כית ובירת שבט הישראלית.

בשנה האחרונה בזכות התפתחות תעשיית הבירות הגיעו לראשונה לישראל מבשלות הקראפט הבריטיות של "סירין" ו"ביבר טאון" – עם בירות איכותיות ולא מתפשרות, שחלקם על טהרת הכשות וחלקן מותחות את הגבול בין "בירה" ל"משקה".

צילום: יחצ

לכו לנקות את הראש,

רח' הרצל 30 ראשל"צ

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה