המטרה של Fiverr היא ליצור הזדמנויות שוות לכולם לבנות עסקים, מותגים, או חלומות, שנת 2020 היתה שנת מפנה בה עסקים, נדרשו להיות זריזים וגמישים ולאמץ הזדמנויות ושיטות עבודה חדשות. החברה הפכה למשאב קריטי עבור חברות בתקופה זו ותשדיר הסופרבול יציג את הנרטיב הזה.
הנוכחות השיווקית באחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם מגיעה לאחר מספר ציוני דרך של החברה, הכוללים הנפקה מוצלחת בבורסת ניו יורק, מהלך מיתוג מחדש, השקעה בפרסום גלובלי והשקת מגוון יוזמות טכנולוגיות מתקדמות. התשדיר של Fiverr בסופרבול צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ועתיד להיות מפורסם במגוון ערוצי שיווק במהלך השנה.
גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק, Fiverr: "מבחינה שיווקית ופרסומית אין במה ראויה יותר מהסופרבול. אנו מאמינים שזוהי הזדמנות אדירה עבורנו להציג לעולם בדרך ייחודית ויצירתית. התשדיר יציג את הדרך בה החברה תומכת בעסקים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להציג לצופים את הפרסומת שיצרנו".
הוספת תגובה