עמוד הבית » הלבשת לילה ואופנת פנאי לנשים

הלבשת לילה ואופנת פנאי לנשים

H&O - קולקציית סתיו חורף 2020 הלבשת בית צילום ליאור קסון
קולקציה אופנתית המתאימה לנשים גם לבית וגם לשינה. בדים נעימים ומחממים המתאימים לחורף הישראלי, מגוון הדפסים שמובילים את העונה וגזרות מנצחות.

Animali

הקבוצה המרכזית והעשירה מציעה שילובים סופר אופנתיים שבמרכזה דפוסים חייתיים בשילוב בדים טקסטוראלים מחממים שנעים לישון איתם בלילות הקרים כמו גם להסתובב איתם בבית בחיק המשפחה.

הקולקציה מחולקת על פי חודשי השנה וניתן לשלב בין כל הפריטים בקלות. בייבידול מכותנה לייקרה חלק או בהדפס נמר בצבעוניות המקורית של כאמלים ושחור משתלב באופן מושלם עם מכנס ארוך בדיוק באותו דפוס למראה "חליפה" אופנתי ומעליו קרדיגן מבד פליז שעיר בצבע שמנת – זהו מראה נינוח ומנצח העונה.

פריטי must  בקולקציה: וסט פליז חייתי נחשק במיוחד, מכנס וטופ קטיפה צרובה במראה יוקרתי, טופ פליז עם שרוולי דמוי פרווה שמציצים מהם אוזני חתול, קרדיגנים עם רוכסן מסריגי "שארפה" Sherpa, בשמנת או שחור, וגזרות שונות של גרבי בית לטואטל לוק מושלם.

בקבוצה זו ניתן למצוא מגוון רחב של חלוקים באורכים שונים עם או בלי קפוצ'ון, מודפסים או חלקים עם סיומות דמוי פרווה.

מערכות לבוש (סטים) להלבשת בית במחיר אטרקטיבי במיוחד מבדי ויסקוזה איכותיים, קטיפה, פליז, מיקרופייבר, סריג דק, וכותנה בשילובי דפוסי אנימל מנוחשים או מנומרים, גרפיים בדפוסי אול אובר של כוכבים, לבבות, נקודות, בשילוב גרבי בית תואמים יהפכו כל מתנה לנחשקת וכל בית לחגיגה של אופנה.

מערכות הלבוש מוצעות במבחר גזרות נוחות של מכנסי רחבים או עם סיומות ריב וגומי במכפלות, טופ בגזרת אובר סייז או בגזרת טישרט קלאסית, סווצ'רים ועוד.

הצבעוניות נעה סביב שחור, אפור, שמנת וורוד קלאסיים.

Sweet dreams

קבוצה נעימה מבדים המוברשים קלות בפנים הבגד היוצרים תחושה של מגע מלטף. הקבוצה מציעה מיקס אנד מץ', ויוצרת מראה שכבות נינוח. הצבעוניות המובילה היא וורודים לצד אפורים עם נגיעות של שמנת ולבן.

הבדים רכים:  ויסקוזה לייקרה לצד קטיפות, דמוי סריגים, פוטר ופליז מחמם. בקבוצה זו ניתן לשלב בין מכנסי קטיפה ארוכים עם מכפלת ריב עם גופיית ויסקוזה עם מחשוף תחרה ומעליה קרדיגן דמוי פרווה, או לבחור בטוניקת שינה פרחונית בצבעי הקבוצה ולגוון עם טופ פרחוני בגזרת סווצ'ר, מכנסי ויסקוזה בגזרה ישרה ולהתעטף בחלוק פליז עם סיומת בדמוי פרווה. כמו כן מבחר של טי שרטים מודפסים עם טקסטים חלומיים בגווני כסף וזהב.

 פריט מנצח בקבוצה זו הוא מכנסי מיקרו פליז דקים ונעימים, פנים הבד מוברש קלות למגע מחמם. מגיע  במארז זוגי, שני מכנסיים מודפסים במחיר אטרקטיבי במיוחד של 79.9 ₪ .

פיגמה
צילום ליאור קסון

Sport dream

קבוצה אופנתית השואבת השראתה מעולם הספורט ומביאה אלמנטים אלו אל תוך עולם הבית והשינה. צבעוניות חזקה של ורוד ניאון, שחור, אפור כסף ולבן, מציעה הקבוצה, מערכות נוחות לבית עם פסים ספורטיביים בצידי השרוולים או המכנסיים,  שמלות בית באורך ברך בגזרת אובר סייז חלקות או בדפוסי אול אובר, מכנסי שינה עם ריבים בוורוד ניאון ומגוון סווצ'רים מבדי פליז עם כיתובים כסופים.

Black and Glam

קבוצה זוהרת לנשים שאוהבות ללבוש שחור גם בלילות הקרירים. במרכז- פריטים שחורים עם דפוס אול אוב כסוף היוצר מראה דרמטי ועשיר. חלוק סקסי במיוחד יעטוף מערכת ויסקוזה נשית בשילוב תחרה, או מכנסי קטיפה שמשתלבים עם סווצ'ר מוכסף, ובמראה השכבות ניתן לשלב בין מכנס נוצץ מוכסף, טישרט כותנה מגורדת ומעליה קרדיגן קטיפה עם רוכסני זהב . לטוטאל לוק מושלם אפשר לשלב גרבי בית בדפוס נמר או זברה בשחור ולבן.

H&O כירבולית ונעלי בית פיגמה
צילום ישראל כהן

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה