עמוד הבית » הלומי קרב בתערוכת צילומים עם אח"מים וידוענים

הלומי קרב בתערוכת צילומים עם אח"מים וידוענים

דורון בן דוד עם נדב יעיש צילום: דור מלכה
בתאריכים 17-20 לנובמבר בסוהו בניו יורק, יוצג לראשונה תערוכה ייחודית העוסקת בנושא הלומי קרב "שקופים" אשר מטרתה לייצר תמיכה ושילוב במעגל התעסוקה.

מדובר על תמונות פרוטרט של אח"מים, אנשי עסקים וידוענים בציבור הישראלי בצילומים עם הלומי קרב, להוביל את השינוי ולהעלות את המודעות של "הלומי הקרב". מזם זה הופק ע"י יערית שושן, בעלת משרד פרסום חברתי וארגון SOS ISRAEL  עופר ינאי, יזם ואיש עסקים יו"ר ובעל השליטה בחברת 'נופר אנרגיה', היה בין ראשוני המגויסים לתמוך בפרויקט בניו יורק.

לתערוכה גויסו וצולמו מעל 50 מנהיגים בדרג הבכיר, רמטכ"לים, אנשי עסקים מובילים, זמרים, שחקנים ואח"מים ישראלים אשר שותפים לדרך ופועלים להובלת שינוי חברתי, אשר צולמו יחד עם הלומי קרב, במטרה להעלאת מודעות להלומי קרב ונפגעי פוסט-טראומה ושילובם במעגל העבודה.  

איציק סעידיאן שהפך לסמל המאבק של הלומי הקרב, בתמונה עם אביב כוכבי, לדברי איציק " אני רוצה לחיות"!

איציק סעידיאן 2022 עם אביב כוכבי צילום: פיני סילוק. תערוכת ציפור הנפש
אפיק לין עם מתן קדוש ויני ויצ'י צילום: סמירנוב גלב.
אסף זמיר עם רועי פלד צילום: דור מלכה
אראל מרגלית לצד אימרי ביטון צילום: פיני סילוק

"במשך שנתיים יחד עם הלומי הקרב יצרנו ימי צילום, שיחות נפש מלב אל לב שהפכו את החושך לנקודה קטנה של אור והפכו חלק מתהליך הריפוי".  מספרת יערית שושן, יוזמת התערוכה ומוסיפה: "על ידי התמונות והסיפורים אנו מקווים לקדם שינוי לטובה וחקיקה שתבטיח שחיילי ישראל שלנו יקבלו את המגיע להם בעקבות שירותם הצבאי – ללא קשר אם פציעתם היא פיזית או נפשית. אנו מאמינים כי בזכות הנתינה ופתיחת הדלתות של החברות בארץ וכלל החברה נצליח לייצר תמיכה בלוחמים שגויסו לצה״ל – הטובים מבנינו, להמשיך להיות הטובים ביותר במעגל התעסוקה בישראל."

עופר ינאי, מייסד ובעל השליטה ויו"ר חברת נופר אנרגיה: "הלומי הקרב הם מטובי בניה של החברה הישראלית. לכבוד הוא לי להיות שותף במסע חשוב זה להעלאת המודעות לסוגייה מורכבת זו ולהתחיל להניע את התיקון המתבקש, בתמיכה הראויה והשבתם לחיים מאושרים ומאוזנים ככל האפשר"

בין המצולמים: בינימין נתניהו, אראל מרגלית, ניר ברקת, חמי פרס, ליהיא לפיד, עופר ינאי, אסף זמיר, גלעד ארדן, יזהר שי, חיים טייב, אסתר ברק לנדס, שירה פאיאנס בירנבאום, תמר ברק, שרון אדם, נפתלי בנט, ראובן ריבלין, אביב כוכבי, רון חולדאי, גבי אשכנזי , רונה לי שמעון, לוסי אהריש, אברי גלעד, רביב כנר, איתי לוי, רוית אסף, נטע גרטי, דורון בן דוד, צחי הלוי, מורן אטיאס, עופר שלח, זיו שילון, עופר שלח ורבים נוספים

לינק לאתר: https://www.sos-israel.org/pts-ny

הוספת תגובה

הוספת תגובה