עמוד הבית » הלוק הזוהר לערב וולנטיין

הלוק הזוהר לערב וולנטיין

מראה איפור , מייבלין ניו יורק, צילום יחצ חול
חגיגות וולנטיין 2020 מתקרבות וכבר אפשר להרגיש בכל פינה את אווירת הרומנטיקה והאהבה. מותג האיפור המוביל מייבלין ניו יורק משיק בימים אלה את מראה ולנטיין 2020 עם הלוק הרומנטי, העוצמתי לאישה מאוהבת.

לדברי מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של מייבלין ניו-יורק: "כשאנחנו חושבים על מראה האיפור ביום כזה, שכולו אהבה ורומנטיקה, כדאי שנבחר במראה איפור שמדגיש רכות מעודנת וטבעית תוך שימוש בגוונים טבעיים ועדינים ושפתיים עשירות בגוון האהבה – האדום החושני!"

להלן שלבי האיפור למראה זוהר במיוחד:

  1. יש להתחיל בהנחת מייק אפ, שיעניק לעור מראה חלק וטבעי ויאפשר לזוהר הפנימי לקרון החוצה. יש לבחור במייק אפ המתאים לגוון העור בעל גימור מאט שמתאים למראה מאוזן והרמוני, לצד עמידות גבוהה שמגנה על האיפור בערב קר וגשום.
  2. יש להתחיל בהנחת מייק אפ המתאים לגוון העור מסדרת ,super stay בעל יכולת כיסוי גבוהה, וזה על מנת לטשטש את פגמי העור ולייצר מראה חלק בגימור טבעי ועמידות גבוהה שמתאימה לערב חגיגי.
  3. להשלמת המראה החלק והאחיד, השתמשו בקונסילר IAR המכסה את הכהויות מתחת לעיניים ומחליק את מרקם העור. הקונסילר בעל אפליקטור בצורת ספוגית עגולה המסייעת בהנחת החומר והטמעתו גם באזורים הקעורים מתחת לעיניים.
  4. לצורך הוספת טאץ' זוהר, יש להשתמש בסטיק הארה strobing stick בעל גוון רוז גולד עדין.
    הגוון העדין יעניק תחושה של זוהר והסמקה טבעית וקלילה. נשתמש בסטיק באזורים הגבוהים בפנים הכוללים גלגל העין ועצם הגבה, עצמות הלחיים וגשר העף. כדאי להניח גם מעט מעל השפה העליונה ליצירת מראה שפתיים חושניות.
  5. ליצירת מראה של איפור עיניים מודגשות יש להשתמש במסקרה Falsies Lash Lift שתעניק לריסים שלכן מראה מלא בנפח דרמטי ומורם באופן יוצא דופן.
  6. לסיום, נדגיש את השפתיים בצבע אדום חושני. למריחה מדויקת, חלקה ואחידה נתחיל בשרטוט מסגרת השפתיים עם עפרון שפתון בגוון אדום מסדרת INK CRAYON, נשתמש בו גם לשרטוט המסגרת וגם למילוי קליל של כל השפה להגברת העמידות ותחושת הרכות. לאחר מכן נמלא את השפתיים עם שפתון עמיד בגוון אדום עז למראה מלא וחושני. יש להשתמש בשפתון מסדרת matte ink המעניק לשפתיים כיסוי מלא ועמידות גבוהה.

כתבה : מאיה לזר, מנהלת הדרכה מייבלין ניו יורק

עכשיו, ללא ספק, אתן מוכנות לערב מלא בנשיקות!

להשיג ברשתות הפארם וברשתות פארם נבחרות

הוספת תגובה

הוספת תגובה