עמוד הבית » המבורגר ברלין – דיינר אמריקאי בלב ירושלים

המבורגר ברלין – דיינר אמריקאי בלב ירושלים

צילום דוד מויאל
תכירו את המבורגר ברלין התחנה הקולינרית החדשה שלכם בדרך לכותל.

שדרות ממילא וקניון הרחוב המפואר בירושלים בכניסה לעיר העתיקה מתמלא מידי יום במאות אנשים ביניהם גם תיירים. הקורונה גרמה לכולם להבין שזה המקום הכי קרוב לחו״ל שנרגיש.

בשדרות ממילא תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אך עד לפני חודשיים אם מיהרתם לכותל או סתם רציתם לעצור את השופינג לרגע ולחטוף משהו מהיר טעים ואיכותי לאכול לא היה.

ועכשיו תכירו את "המבורגר ברלין" – דיינר אמריקאי חדש שנפתח במהלך החודש האחרון בלב שדרות ממילא. הקונספט הייחודי הוא אוכל מהיר אבל איכותי, בשר משובח, מיקום אטרקטיבי והעיצוב – הכי אמריקה שיש, הנוף של חומות העיר העתיקה.

צילום: דוד מויאל

"המבורגר ברלין" מציע תפריט רחב של המבורגרים שונים וכולם בתוך כריך, המגוון יוצא דופן ונדיר. הרעיון הוא בורגר לפי "מדינות": האמריקאי, המקסיקני, הצרפתי והארגנטינאי. כל כריך מכיל את הקציצה הבסיסית, לפי המתכון הביתי, כאשר ההמבורגר עצמו נעשה במכונת 'צדפה' מיוחדת והוא יוצא מוכן תוך 250 שניות. כן כן, מדובר במכשיר מיוחד לבישול בורגר, שהוא גם מהיר וגם טעים.

צילום: דוד מויאל

אבל, בואו נדבר רגע על העיצוב המטורף של המקום.

מתי יצא לכם לשבת בדיינר אמריקאי באמצע שופינג מטורף? מתי בעצם יצא לכם לראות אוסף פחיות משוגעות משנות ה90׳? מה שתראו בהמבורגר ברלין לא תראו בעוד מקומות.

צילום דויד מויאל

בעל המקום החליט שהוא רוצה להביא עיצוב מיוחד ושונה. פנה באינטרנט לאספן של פחיות מיוחדות מפעם וטס עד אליו על מנת להביא אותם לחנות ושלא נדבר על הסכום ששולם.הצבעים והוויב שיש בהמבורגר ברלין גורמים לך להתגעגע זאת אומרת שאם באת פעם אחת אין סיכוי שלא תחזור, נחשו מה…. אתם תחזרו מהר משחשבתם!

שעות פתיחה: ימי א'-ה' בין השעות 12:00-23:00, שישי 12:00-17:00. מוצ"ש: 21:30-00:00.

טלפון: 052-7083630.

כשרות: כשרות רבנות ובד"ץ בית יוסף

הוספת תגובה

הוספת תגובה