עמוד הבית » המנטור טוני רובינס בהופעה בארץ

המנטור טוני רובינס בהופעה בארץ

טוני רובינס באדיבות טוני רובינס
50 נערים ונערות מדרום תל אביב, מהתוכנית החינוכית של עמותת שניר, יהיו אורחיו של טוני רובינס, המנטור הבינלאומי, אשר מגיע לישראל לראשונה

סברס הפקות וחברת קסיופאה מביאות את טוני רובינס, המנטור הבינלאומי, להרצאה חד פעמית בישראל, לאחר שלמעלה מ-50 מיליון איש ברחבי העולם שמעו את הרצאתו.

50 נערים ונערות מדרום תל אביב, מהתוכנית החינוכית של עמותת שניר, העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, יהיו אורחיו של טוני רובינס, המנטור הבינלאומי, הנחשב לאחד המנטורים המובילים בעולם.

הרצאתו של רובינס הינה חלק מסמינר אשר יתקיים ביום שישי ה 4.10 בהיכל מנורה – יד אליהו, בהשתתפות מיטב המנטורים הישראלים ושיאו – 5 שעות הרצאה של טוני רובינס.

מנהלי העמותה ובראשם המנכ"לית דנית דברה וסיון ברון לוי מנהלת קשרי קהילה יחד עם הצוות הפדגוגי, עוסקים בימים אלו בהכנת הנערים והנערות לקראת ההרצאה. הנערים יצאו למסע למידה על רובינס, על ילדותו ועל מסע חייו המרתק.

דנית דברה, מנכל"ית עמותת שניר מסרה: "ילדותו של טוני רובינס מזכירה מאוד את הילדות של חלק מהנערים והנערות הנמצאים בתכניות החינוכיות של עמותת שניר. יתכן כי בין הנערים הנמצאים בעמותה מסתתר ה"טוני רובינס" הבא ולכן חשוב לנו מאוד לקחת חלק בסמינר וכבוד גדול עבורנו שרובינס בחר דווקא בנערים והנערות שלנו מעמותת שניר  להשתתף בהרצאתו הראשונה בישראל. הנערים אשר ייקחו חלק בסמינר עוברים תהליך  הכנה מעמיק כך שיוכלו למצות את המרב. אני מאמינה שהמפגש עם רובינס, ייחקק בליבם ויהפוך לחוויית חיים".

הסמינר יחל בשעה 09:30 עם הרצאות של מנטורים מובילים לאחר מכן בין 10:00-11:15 תתקיים הרצאה של אלון אולמן ובין 11:30 – 16:30 טוני רובינס על הבמה. ההרצאה תלווה בתרגום סימולטני.

 

טוני רובינס, יליד קליפורניה ארה"ב, גדל בתנאים קשים ביותר: הוריו התגרשו כשהיה בן 7, אמו נישאה שוב מספר פעמים. בהיותו בן 17 עזב את בית הוריו משום שלא הסתדר עם אמו שהייתה אישה קשת יום, אלכוהוליסטית ומכורה לסמים, כשרק בגדיו לגופו וחי לסירוגין ברכב שלו. מפגש גורלי עם המנטור ג'ים רוהן שינה את מסלול חייו והיום הוא נחשב לאחד המנטורים הגדולים בעולם. בתחילת דרכו היה רובינס אישר מכירות של סמינרים של רוהן ובהמשך פיתח קריירה כמאמן להתפתחות אישית באמצעות סמינרים, קלטות אודיו וספרים. רובינס כתב מספר רבי מכר בתחום ההתפתחות האישית, ביניהם: "להעיר את הענק שבפנים" וכוח בלתי מוגבל" – ספרים אלו אף תורגמו לעברית וזוכים להצלחה רבה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה