עמוד הבית » המסעדה שטרם הכרתם קנסאי

המסעדה שטרם הכרתם קנסאי

צילום: נעמה משיח כהן
דמיינו לעצמכם, בלב המסחרי של תל אביב באזור יגאל אלון ממוקמת מסעדת סושי קנסאי, מסעדה קטנה בעלת קסם ייחודי השוקקת חיים בערב, במתחם המסעדה ממוקמים שולחנות ישיבה מול בריכת דגים היוצרים אינטימיות ורוגע.

במבט חטוף בכניסה למסעדה המלווה ברוח קלילה שעוטפת את הערב ברוך, שולחנות עמוסים בלקוחות מחויכים לצד חברים ועליהם מונחות מגשי אוכל ארוכים של מבחר סושי, רגעים של חיבור בין אנשים לקולינריה היוצרים שפה תרבותית.

צילום: פרטי

הקסם שבסושי

בעשור האחרון הסושי הפך להיות אחד הטרנדים המובילים בישראל וחלק בלתי ניפרד מסגנון החיים של הקהל הישראלי "אהבה ממבט ראשון" אוכל בריא, טעים ומשביע, ומתאים לאכול במשך כל היום. היופי באכילת סושי בקנסאי בא לידי ביטוי ביצירתיות של השף, תומר לוי והשף טל אלמליח (יוצא מסעדת ריבר) מבעלי המקום הבינו את הצורך של הקהל הישראלי באוכל אסייתי, צבעוני מהיר, כשר ונגיש לכל כיס.

צילום: פרטי

אין ספק, שהצבעוניות של הסושי המבחר על המגש מסחרר, הדיוק המושלם והיצירתיות שחיבר אלמליח יצר התאמה לחך הישראלי האוכל מפואר והדגשה באסתטיקה של חוש הטעם והריח. בין ביס לביס הדינמיקה בחך משתנה. אלמליח מספר את תפיסתו: הסושי עשוי מחומרי גלם איכותיים, הדגים טריים כך שאין צורך כמעט בשימוש ברטבים למנות. סניף תל אביב בנוי על מנות  טהרת המנות העסקיות הסועד מגיע לסניף מזמין בקבלה לפי התפריט מקבל את המנה יחסית מהר.

צילום: פרטי

לצד הסושי מנות ראשונות סלטים עם קריצה מודרנית מנות חמות ומוקפצים במרקמים ובטעמים מיוחדים כגון :, רד בקר, קארי על נודלס (חריף), עוף קשיו לצד אורז עם חביתה, מנת טופו נפלאה, המנות גדולות חלקם בטעמים קריספיים ומעניינים.

צילום: פרטי

לסיום: חוויה קולינרית מאתגרת, טעמתי המון דברים שלא טעמתי בעבר, השירות טוב והמחיר מתאים לכל כיס.

בנוסף,המקום מספק מגשי אירוח והזמנות לאירועים

שעות פעילות:

רח יגאל אלון 96 תל אביב

א'- ה'- 11.00-23.00, ו' סגור

פתוח מצאת השבת – 23.00

המקום כשר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה