עמוד הבית » המראה הנכון לערב פסח

המראה הנכון לערב פסח

איפור ירין שחף, סטיילינג, חי בנוז, שיער ג'רי מוסא, צילום: בן לאון
ירין שחף, עם הצעת איפור חגיגית בגווני האגוז. איך לאמץ בלי חמץ ובלי להתאמץ?

ו….אחרי כל ההכנות, הניקיונות והבישולים, גם צריך להגיע לארוחת החג רעננה, מטופחת ומאופרת. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות מסביר איך להתאפר במראה חגיגי בגווני האגוז ואיך לשדרג את המראה במהלך ארוחה דשנה.

צילום: בן לאון

 שלב ראשון: מומלץ לנקות את הפנים בג'ל ניקוי ולמרוח שכבה נדיבה של קרם לחות.

שלב שני: מורחים מייק אפ דק מהסוג הנוזלי, מניחים קונסילר במידת הצורך באזור השקעים הכהים מתחת לעיניים ומקבעים בפודרה בגוון פנינה.

שלב שלישי: מעל שורש הריס העליון מניחים צללית בגוון חום – מט. להעשרת המראה מסביב לעיניים, מפזרים צללית יהלומים לבנה על פני השטח שמעל העפעף ועד לגבה. מושחים אליינר על קו הריסים העליון והתחתון. מסיימים עם סיומת 'שפיץ ' לכיוון הרכות. מדגישים את הריסים במסקרה שחורה. לסומק – משתמשים בצללית בגוון חום–כתמתם, על מנת ליצור הדגשה של עצמות הלחיים בולטות.

שלב הרביעי: מורחים שפתון  חום- חמרה, מקבעים אותו במעט פודרה ומורחים שכבה נוספת ע"מ להשוות לו עמידות בין המנות.

 שדרוג בין מנה למנה

נכון, אף אחת לא מושלמת ובמהלך הארוחה תמיד נמרח קצת השפתון, נתפסים כמה פירורים על הפנים , מזיעים קצת  מהתרגשות והמסקרה נמרחת. כדי לשמר את המראה, הנה כמה טיפים:

  • מנקים שאריות לא רצויות של איפור מתחת לעיניים עם מגבון לח או עם טישו.
  • בנגיעה רכה של מברשת, חוזרים מעט על הצלליות על מנת להדגיש את הצבע.
  • את הסומק ניתן להבריק מעט עם צללית מבריקה.
  • את השפתיים מנקים משאריות שפתון לא רצויות וחוזרים על שכבה נוספת.
צילום: בן לאון

ו…הכי כדאי להחזיק בתיק או בארנק דפי פודרה. ( באנגלית Blotting Paper). דפים  אלה משמשים כפתרון יעיל וקל  לספיחת שומן וזיעה. מדובר בניירות  אשר מכילים מוצרי סופחי שומן ומנטרלי ברק. עיקר הבעיה הוא אזור ה-T(המצח והאף, לעיתים גם הסנטר שנוטים להזיע).  השימוש בהם נעשה ע"י  הצמדה של  הצד הספוג בחומר אל עור הפנים, ממתינים כמה שניות ומרפים. הדף סופח אליו את עודפי השומן ואינו פוגע באיפור.  התוצאה: הזיעה והברק נעלמים כלא היו.

 

תגיות

הוספת תגובה

הוספת תגובה