עמוד הבית » ירין שחף: כחול לבן מהודר לצוואר

ירין שחף: כחול לבן מהודר לצוואר

צילום: סער פסח ותבל גלעד
הטרנד שמתלבש על יום עצמאות

שרשראות עוטפות סביב הצוואר – הן טרנד עכשווי לוהט. הענק היפיפה הזה הופך בקלות הופעה טובה – להופעה מנצחת. היתרון הגדול שלו, שניתן להשתמש ברצועה אחת ארוכה, ולכרוך כמה שרוצים. התוצאה:  צוואר ברבור מרשים, מהודר וחושני. שילוב שרשראות בשני גוונים מנוגדים, יוסיף דרמה ויהפוך את התכשיט למסוגנן ואופנתי.

איפור ירין שחף צילום: סער פסח

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר:"מקורו של התכשיט בתקופה הוויקטוריאנית, שם שימש כסמל מעמד לנשים מהחברה הגבוהה. נשות האצולה שילבו בין פנינים לאבני חן יקרות והותירו רושם רב. כיום, השרשראות משמשות כפריט אופנתי לאירועים נחשבים ואירועי חברה נוצצים.  מפורסמות רבות מתהדרות בו, תוך שהן לבושות בשמלות חושפות כתפיים.

גם כוכבות הוליווד אימצו אותו למראה ערב אלגנטי. האחרונות אוהבות לענוד אותם בשכבות עם שרשראות קצרות וארוכות, בשילוב קריסטלים, חרוזי כסף או זרקונים. התמהיל הצבעוני מטיב עם הסטייל והופך אותו לייחודי."

איפור ירין שחף צילום: סער פסח

עצבי במו ידייך

אם בא לך על תכשיט מקורי כזה שאין לאף אחד, תמיד תוכלי  במו ידייך לעצב  בקלות. כל שנדרש הוא שיטוט  מוקדם בחנויות סידקית שמוכרות חרוזים (או שרשראות  אבני חן מפורקות שנמכרות במשקל  . גם חנויות יצירה פשוטות  מוכרות מארזים של חרוזים  דמה לא פחות יפים והיתרון הגדול שהם קלים ולא מכבידים במשקלם . עכשיו,כל שנותר הוא לחרוז ולשלב על פי הטעם.

 

איפור: ירין שחף

עוזרת מאפר: שיר בובליל

שיער : ג'רי מוסא

סטיילינג : מאי תגר

סטודיו : ויוי בלאיש

דוגמנית: נטשה  ל-mc2

דוגמן דור ל- yuli

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה