עמוד הבית » "הסושי הפתוח" מהוואי מתרחב בארץ

"הסושי הפתוח" מהוואי מתרחב בארץ

צילום יחצ
רשת המסעדות (פוקישופ) PokeShop, המתמחה בהגשת 'פוקישופ' - קערות המציעות מגוון בסיסים של דגים נאים ותוספות, המתאימים גם לקהל צמחוני וטבעוני, משיקה את הסניף הרביעי ברחוב בר כוכבא 16, בני ברק.

הרשת הוקמה בישראל לפני 4 שנים על ידי בן ון גלדר, יזם ואיש הייטק לשעבר שעלה לישראל מהולנד ופרנק וג'ודית צרפתי, שעלו לישראל לפני 5 שנים וגילו את הצלחת הפוקי בעת טיול בהוואי עם הגעתם לישראל הקימו את רשת הזוכה להצלחה רבה בארץ.

הסניף החדש מצטרף ל- 3 הסניפים הקיימים, הפועלים בישראל  מזה כ 4 – שנים וממוקמים בתל אביב (ברחוב אבן גבירול ורחוב רוטשילד) והרצליה פיתוח (ברחוב משכית). בפתיחת הסניף החדש הושקעו כ- 700 אלף שקלים. כל 4 הסניפים הם בבעלות הרשת.

צילום יחצ

קונספט הרשת מושתת על יצירת מנת פוקי מובנית מהתפריט, או יצירת מנה לפי העדפת הטעמים של הלקוח. הסניפים מעוצבים בסגנון שמזכיר חופשה בהוואי עם מוטיבים של ים כמו גלשנים, עלים ירוקים רחבים של עץ הקוקוס וכמובן הצבע הכחול של הים שולט.  השירות הוא עצמי, אך עם זאת מהיר, אדיב ומקצועי – מזמינים, מרכיבים את הפוקי ומקבלים. ניתן לשבת בסניפים או להזמין משלוח ו- TA  באמצעות אתר האון ליין.

צילום יחצ

מאחורי יצירת תפריט הפוקי, התוספות והרטבים , עומדת ג'ודית צרפתי, המביאה עימה ניסיון רב בתחום המסעדנות. טרם עלייתה לישראל עבדה ג'ודית במסעדות רבות בלוס אנג'לס. במהלך ביקור שערכה עם בעלה פרנק צרפתי, מבעלי הרשת בהוואי, ראתה את הפוקי והתאהבה. וכך, אחרי שעלתה לישראל עם משפחתה, לפני 5 שנים, זיהתה את הפוטנציאל להקמת רשת שתתמחה בהגשת קערות פוקי בהתאמה לחיך הישראל.

לדברי פרנק צרפתי, מבעלי רשת פוקישופ, זה היה עניין של זמן עד שהפוקי יהפוך לסצנת אוכל רחוב בישראל, ואנו גאים להיות מהראשונים שזיהו את הצלחת המאכל מהוואי. לדבריו, אחרי שעשינו לו אדפטציה לחיך המקומי, אנו שמחים לראות את האהדה מצד קהל הלקוחות. צרפתי מוסיף כי, כרגע הסניפים הם בבעלות הרשת, אך אנו מחפשים כל העת אחר זכיינים ומיקומים נוספים כדי לפתוח עוד סניפים ולהנגיש את המותג לקהלים נוספים ".

לפרטים נוספים והזמנות באתר פוקישופ.

נסיינית המערכת:  החלטתי לגלות מה פשר המונח "אוכל מהוואי " או בלשון אחר "סושי פתוח " הגעתי לסניף באבן גבירול מנהל המשמרת היה אדיב ונעים הליכות, מראה הסניף נקי ועמדו במזנון מגוון של סלטים, סלמון חתך לקוביות, דג טונה, אורז לבן, אורז מלא וקינואה. בחירתי היתה קינואה עם סלמון וירקות ואורז לבן עם טונה, החלטתי שאני אוכלת בטעימות עם בני משפחתי ולקחתי תוספות של רוטבים שמעולם לא טעמי.אני רוצה לציין שהמראה בצלחת פוקי "סושי פתוח " היתה צבעונית כמו תמונה של צייר השילוב דגים עם אורז קר סיקרן אותי.החלו הטעימות שמתי על הפוקי רוטב בזיליקום שהיה פשוט נפלא בטעמו והחוויה בחיך היתה מרתקת, השילוב בין הירקות אורז ודגים ללא חימום היתה הרפתקאה בטעמים שמעולם לא חוויתי.בני משפחתי טרפו את פוקי האורז ולי נותר הקינואה כחלק משיגרת חיי. אני הופתעתי מיכולת שלי לאכול אוכל קר אם כי בריא משביע ולא יוצר כבדות בבטן. שילובי הרטבים נעשו בקפדנות ובעלי יחודיות ברשת שמעולם לא נחשפתי בעבר. אפשר לאכול גם אחרת.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה