עמוד הבית » העונה החמה כאן ! המראה מושלם לבילוי בחוף הים

העונה החמה כאן ! המראה מושלם לבילוי בחוף הים

ריזבד - צילום חו"ל
החגים כבר מאחורינו ועד מהרה כולנו נחיה בתוך בגדי הים שלנו... המותג Reserved מציע קולקציית בגדי ים ופריטים משלימים אופנתי ונשי לקיץ 2019.

קולקציית החוף של Reserved כוללת מגוון רחב של בגדי ים בסגנונות שונים כשהבולט ביניהם הוא בגד הים השלם. הפעם, בגרסה מחודשת: נשית מאוד, סקסית ומתוחכמת. בדיוק כמו הנשים של היום. דגמים עם עיצוב מתוחכם בגב הבגד ים, לעומת הדגשת אזור הצוואר והמחשוף, בגדי ים בגזרת כתף א סימטרי, חתכים גרפיים בהשראות הספורט, שרוכים, תוספות של אביזרים מתכתיים או חתכים ופסים בגזרת החלק הקדמי היוצרים רגל ארוכה ונשית במיוחד בצבעוניות קלאסית של שחור, נייבי, פטרול, אדום וגווני הפסטל.

בנוסף, בגדי ים בשני חלקים במגוון גזרות נשיות. החלקים העליונים מתאימים לשיזוף מושלם על החוף בגזרות פוש אפ, סטרפלס, מעטפות או משולשים רחבים במיוחד, מעוצבים כך שיתאימו גם לשילוב עם זוג מכנסיים גבוהים בגזרת שורט, ותכשיטים בולטים, מקושטים וצבעוניים לטוטאל לוק מושלם לקיץ 2019.

מגמות האופנה העיקריות של קולקציית בגדי הים מציעות דפוסים חייתיים צבעוניים, פרחים גרפיים, שילוב של אלמנטים במראה "רוק סאטר" של חגורות ואבזמים מטאליים, דוגמאות בטכנולוגיית לייזר קט. בחלקים התחתונים ניתן לבחור בשיטת מיקס אנד מץ בגזרת תחתון גבוה עם שרוכים בצד, ביקיני עם סיומות מסולסלות, גזרת מיני קלאסית בבדים מודפסים ועוד.

להשלמת המראה מציעה הקולקציה: סנדלים וכפכפי קיץ מעוצבים בהשראת חופשה בריזורט אקזוטי במרוקו עם צמות חבלים דקים או רצועות עור רחבות, תכשיטים עם דמויי אבנים מסוגים שונים וצבעוניות המשלבת בין חול וים, כובעים ותיקי קש גדולים במיוחד, שהם כבר פריטי חובה לבילוי בים או בבריכה. מבחר התיקים עשיר ומגוון וכולל תיקים צבעוניים, מעוטרים בגדילים מרשימים, או מודפסים עם טקסטים אופנתיים.כמו כן, קרדיגנים בסריגת קרושה או אריגות מפוספסות, צעיפים גדולים, דקים ומודפסים הנקשרים על המותן ועוד.

 

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

 

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

להשיג בחנויות Reserved בקניון איילון ובקניון גבע