עמוד הבית » ‏הפלונטר של החיים

‏הפלונטר של החיים

צילום: pixabay
הוא נכנס ובידו תיקייה מסודרת עם הרבה חוצצים בין חוצץ לחוצץ תוייק הסכם. הם סך הכל ביחד פחות משמונה שנים. זוג שהחליט שהוא לא בוחר בנישואים אלא בדרך הפחות פורמלית ועדיין להיות ביחד.

מה שנדרש הם עשו:

הסכם ממון שקובע הפרדה מוחלטת בנכסים בכספים ובצבירות הסוציאליות, למרות שלשניהם זה היה פרק א בגיל צעיר יחסית, אבל היא ירשה דירה קטנה מסבתא והיה לה חשוב לשמור עליה. עד פה נשמע אפילו הגיוני. אחרי שנה וחצי של יחד הם הביאו לעולם ילדה מתוקה  ואז הם ערכו ביניהם גם הסכם הורות שקובע את כל מה שצריך להסדיר בנושא. עוד שנה קדימה והם ערכו גם הסכם לחיים משותפים כי הם כבר הרגישו שהקשר יותר מבוסס והעתיד יחד כמשפחה נראה מבטיח מתמיד. עוד קצת קדימה והתחילו הבעיות והמחלוקות ביניהם שרק הקצינו יותר ויותר. אז הם החליטו לערוך הסכם פרידה.

צילום: pexels

וככה זה נמשך:

עם כל שינוי ותפנית בקשר נערך הסכם אחר שונה, שלא תמיד מתייחס לקודם לו. כמובן שאת כל הסלט המשפטי הזה הם ערכו לבד בלי יעוץ או סיוע משפטי. למה צריך עורכי דין שהוא סיים שלוש שנות לימוד בפקולטה למשפטים ועבר ללימודי הנדסה ?!

ועכשיו הם עוברים משבר משמעותי כבר תקופה ארוכה, אבל הפעם חרף כל ההסכמים האלה ואולי בגללם, הם לא הצליחו לפתור את זה לבד.הוא תיאר שכמעט שנה הם לא זוג, אבל גם לא יכולים להיפרד. מה עושים? איך מפרידים שכל הסכם קובע משהו אחר ואין ממש דרך להבין מה קיים?מה גובר? מה בכלל הייתה הכוונה מלכתחילה ?!

צילום: pexels

ככה הוא הגיע אלי, מיואש מתוסכל עייף ועצוב ובפלונטר של החיים. ישבנו שעות ופרקנו הסכם הסכם לפי ציר זמן ושינויים שחלו חיברנו את הכל להתנהלות שלהם בפועל וסימנו את הנקודות הבעייתיות. המזל הגדול שלה הייתה עורכת דין חכמה מנוסה ומשהי שבהחלט ניתן לנהל מולה מו״מ הגיוני. זה לקח זמן ים של סבלנות ובעיקר הרבה רצון טוב של כל עורכי הדין.

ובסוף זה קרה

הסכם פרידה אחד ברור ומסודר משפטית והגיונית, שמבטל את כל הבלאגן שיצרו ההסכמים הקודמים. יחד עם צוואה מסודרת לכל אחד מהם וזהו!!!

צילום: pexels

גם הם יצאו לחופשי ואת השנה החדשה שבפתח יתחילו עם דף חלק או ליתר דיוק,דף מאורגן מסודר שפוי ואחיד. הלקח כאן ברור.אנחנו לרב ממליצים על הסכמים כדי למנוע מחלוקות כשצצות הבעיות

אבל כמו כל דבר בחיים

הכל שאלה של מינון איזון ומקצועיות❣️

גלית צור עו"ד , צילום: ענת קז'ולה

הוספת תגובה

הוספת תגובה