עמוד הבית » הפריט שישלים כל תחפושת בפורים

הפריט שישלים כל תחפושת בפורים

עדשות מגע צבעוניות לפורים. צילום קופר ויז'ן
התארגנתם כבר על תחפושת לפורים? מלבד התלבושות, האביזרים, הפאות והמסכות הקלאסיות – פריט שהפך לטרנדי בעולם התחפושות בשנים האחרונות הוא עדשות המגע הצבעוניות שמשלימות את התחפושת, משדרגות אותה ומעניקות לה טוויסט מעניין.

העדשות מגיעות בשני סוגים – עדשות לפורים בעלות צבעים מיוחדים ועדשות בגוונים טבעיים, ואפילו עם מספרים כך שאנשים בעלי בעיות ראייה יוכלו להרכיבן ללא כל בעיה.

העדשות בעיצובים מיוחדים לפורים כוללות שמונה גוונים ייחודיים ונועזים – עיני חתול צהובות, עיני זאב אדומות, עיניים אדומות שחורות, זאב שחורות, לבן בסיסי, טבעת שחורה,  עיני חתול לבנות וצבע  אדום אש. עדשות אלו אינן עם מספר.

למעדיפים גוון טבעי יותר, ניתן לבחור עדשות במבחר גוונים טבעיים מרהיבים בשילוב של 3 גוונים למראה טבעי. במידה ואתם בעלי בעיות ראייה, עדשות אלו מגיעות גם עם מספר (פלוס 4 עד מינוס 6) ובמגוון צבעים: אפור, דבש, חום, טורקיז, ירוק, כחול, סגלגל ושקד.

כל העדשות הינן חודשיות וניתן להרכיבן במהלך כל החג, תוך הקפדה על הוצאתן טרם השינה והמקלחת.

עדשות לפורים בצבע אדום אש_
צילום קופר ויז'ן
עדשת לפורים בצבע אדום זאב_
צילום קופר ויז'ן

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ואיך נשמור על העיניים במהלך החג :

מומלץ להיוועץ עם אופטומטריסט מוסמך לפני הרכבת העדשות ולעקוב אחר ההנחיות להרכבת עדשות

כיצד תדעו איזה צבע מתאים לכם? במידה ואתם רוצים מראה טבעי, מומלץ לרכוש עדשה צבעונית שקרובה לגוון של עיניכם. לגוון עיניים כהה מתאימות עדשות בצבע אפור ושקד ולגוון בהיר מתאימות עדשות בצבע ירוק, כחול וטורקיז.

שילוב עדשות עם איפור: יש להרכיב קודם את העדשות ורק לאחר מכן להתאפר. יש להכניס את העדשות עם ידיים נקיות. כדי למנוע הידבקות איפור לעדשה, חשוב לשפשף את העדשות עם התמיסה לפני שמכניסים אותן.

חברות קוסמטיקה רבות מייצרות מוצרים מיוחדים למרכיבי עדשות בתגובה לביקוש ההולך וגובר. בפעם הבאה שאתם נמצאים בדלפק האיפור, בקשו מוצרים המסומנים ספציפית "נבדק ע"י רופא עיניים" ו"בטוחים עבור מרכיבי עדשות מגע".

להשיג ברשתות האופטיקה הנבחרות וברשת אופטיקנה החל מ- 120 שח'

הוספת תגובה

הוספת תגובה