עמוד הבית » מצאנו את הפתרון המושלם להארכת שיער

מצאנו את הפתרון המושלם להארכת שיער

טייפ-איט-וזהבית-מורסי.-צילום-חלי-פרידמן
מותג תוספות השיער טייפאיט ממשיך להוביל את תחום תוספות השיער בארץ ובעולם ואת הטרנדים העכשוויים בתחום האופנה והלייף סטייל .

ביום הצילומים במספרה של מעצבת השיער זהבית מוריסי הוצגו הגוונים החדשים שילוו את שנת 2019 ע"י אופיר יוסף מנכ"ל ובעלים של טייפאיט ישראל .

לחברת טייפאיט מגוון רחב של צבעים ובנוסף לליין הקיים שמורכב מ – 50 גוונים נוספו המון גוונים חדשים כגון בליאז , אומברה וגוונים אפורים . המגוון הרחב של הגוונים מאפשר למעצבי השיער להתאים את תוספת השיער לגוון של הלקוחה ובכך להגיע להתאמה מדויקת של גוון התוספת מול השיער הטבעי של הלקוחה .

לצורך הדגמה הגיעו למספרה דוגמניות עליהן הורכבו תוספות השיער של טייפאיט עם עוצמת ההדבקה הכפולה ע"י מעצבת השיער זהבית מוריסי . תוספות השיער של טייפאיט בניגוד לשיטות אחרות ומיושנות אינן עושות נזק לשיער הטבעי בכלל , לא בעת ההרכבה ולא בעת ההורדה .

אופיר יוסף מציין כי בראש ובראשונה אנו שמים דגש על בריאות שיער הלקוחה וזאת הסיבה שבחר בחיבורים דקים ולא מורגשים .

היות ומדובר בשיער טבעי לא מעובד , הלקוחה יכולה ליהנות מתוספות השיער תקופה מאוד ארוכה ולהגיע לתחזוקה שוטפת כל חודשיים לצורך פירוק תוספות השיער והחזרתן לשורש .

צילום: חלי פרידמן

 

צילום: חלי פרידמן

צילום: חלי פרידמןחברת טייפאיט משווקת את מוצריה למאות מספרות ומעצבי השיער בכל רחבי הארץ וידועה כחברת תוספות השיער האיכותית ביותר .

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה