עמוד הבית » אין צורך להגיע לקוסמטיקאית, אבחון עור הפנים בצ'אט באונליין

אין צורך להגיע לקוסמטיקאית, אבחון עור הפנים בצ'אט באונליין

ביופור, לקטו פיל, 230 שח, צילום ישראל כהן
חברת ביופור הבינה שקיים צורך בהמשך טיפולי קוסמטיקה בנשים, מצאה פתרון הולם מבלי לצאת מהבית לאבחון עור הפנים ונתינת מענה מקצועי ואישי.

בין הסגרים במגפת הקורונה, החברה הבינה את צורך בלספק מענה קוסמטי והמשך טיפול בעור הפנים ובכך, יצרה שיטת איבחון אונליין בצ'אט וידאו. הקוסמטיקאית מוסמכת מאבחנת את עור הפנים ותוך כדי שיחה אונליין בצ'אט מקבלים את תוצאות האיבחון המתאים, הוראות טיפול ושליחות המוצרים עד הבית, ומעקב התקדמות מול הקוסמטקאית המוסמכת.

לקטופיל   

מרכיבים פעילים: חומצה לקטית, חומצה סליצילית

תכשיר אנטי אייג'ינג, מכיל 10% חומצה לקטית, מרכיב שידוע ביכולתו לחדש בעדינות את העור, ללא גירוי. מתאים לכל גווני העור ומצבי העור. מצמצם נקבוביות פעורות, מחליק את המרקם, וחזק מאד ביכולתו להגביר את הברק. זאת בגלל החומצה הלקטית, שהינה חומר היגרוסקופי – מושך לחות. החומצה הלקטית היא חומר הנמצא גם באופן טבעי בעור, חלק מגורמי הלחות הטבעיים. ורמה גבוהה של לחות מביאה לעור קורן עם מראה בריא. מעולה גם כפתרון לעור חסר לחות וגם לעור בו רוצים לשפר ולאחד את המירקם.

מה מיוחד בו: חידוש עדין ללא עקצוץ או תופעות לוואי, מתאים לכל גווני העור, מתאים גם לעור הצעיר.

מחיר: 230 ₪ /30 מ"ל

קאלמינג  

אבץ, קאלמין, שמן נים, שמן קלנדולה, שמן קנביס, אלנטואין, ביסבולול

מסכת הרגעה אוניברסלית, שמתאימה לכל סוגי גירויי העור. משמשת כמוצר מוביל ברוב מכוני הקוסמטיקה וקיימת גם כמוצר מכירה הבייתה. מעולה בטיפול בשפשפות, תפרחת חיתולים, כוויות, לאחר פילינג או טיפולים אסתטיים מגרים, לאחר מריטת שיער, ובאופן כללי לעור אדמומי ומגורה מכל סיבה שהיא. מסייעת לעור להשתקם ולהחלים ממצבים מודלקים או מגורים.

קאלמינג, 140 שח, צילום ישראל כהן

מחיר: 140 ₪ /50 מ"ל

סקין טון  

מרכיבים מדכאי יצור פיגמנט: חומצה קוג'ית, ארבוטין

תכשיר ייחודי המווסת את ייצור הפיגמנט בעור. הוא מהווה חלק מטיפול ההבהרה. בכל טיפול הבהרה צריכים להיות: א. מרכיבים מקלפים ב. מרכיבים מדכאי/מווסתי יצור מלנין. מלנין הוא הפיגמנט בעור, שכאשר הוא מיוצר בכמות גבוהה מהנחוץ, נראים כתמים. מדוע הוא מיוחד? כי משתמשים בו לא רק במסגרת טיפול ההבהרה הרגיל. הוא מתאים למשל למניעת כתמים לפני ביצוע טיפולים פולשניים (המגרים את העור. גירוי העור יכול ליצור פיגמנטציה). הוא מתאים לטיפול בקיץ לנחשפים ממושכות לשמש, כאלה שלא ניתן להתאים להם חומר מקלף. אמנם לא נוכל לקבל תוצאה משמעותית ללא מקלף, אבל שימוש בכזה חומר מקטין נזקים ומצמצם פיגמנטציה בקיץ. סקין טון גם אהוב על בנות שעושות מריטת שיער בשפם בקביעות – ורוצות לא לפתח כהות באזור. זהו מוצר מוביל בקרב קוסמטיקאיות, שנותן להן מענה בסוגים רבים של כתמים וכן במניעת כתמים.

סקין טון, 230 שח, צילום ישראל כהן

מוצר שאיננו מגרה, מתאים לכל סוגי וגווני העור.

מחיר: 230 ₪/  30 מ"ל

להשיג אצל הקוסמטיקאיות

ביקורת המערכת: ביופור יצרו עימי קשר טלפוני שיחת הכרות, משם קבעו עימי שיחה עם קוסמטיקאית מקצועית אשר דרשה ממני לשלוח תמונות עדכניות של מראה הפנים, כמובן ללא איפור ולדעת באילו חומרים אני משתמשת כיום, לאחר שליחת הנתונים נקבעה פגישה נוספת לשיחת וידאו צ'אט עם אותה קוסמטיקאית בכירה ששמה ליאורה חייבת לציין שעמדה זמנים במדוייק, השיחה היתה מאוד מקצועית היא ידעה במדוייק על עור הפנים שלי ומה עשיתי ההבחנה היתה מפורטת וארוכהוהתאמה מדוייקת של עור הפנים ולהחליט באלו חומרים אני אמורה להשתמש , והכי חשוב לאחר ההסבר המפורט ליאורה בדקה עימי שוב שאני מבינה את התהליך שבו אני ניכנסת  לאחר מכן, הגיע ההסבר כתוב בווצאפ, למחרת המוצרים הגיעו עם שליח באריזה מרשימה. נותר לי לעמוד בדרשות ולבצע את הטיפול בשמחה ולחוות את השינוי בעור.